Reakcia na: Marcelllooo #194479:
Na základe čoho mám pri rýchlejšej spotrebe evidenčných čísel uvažovať o úbytku áut? To je nejaká Marcelllooova matematická axioma na základe ktorej si počítaš aj popularitu v bytovom dome a v Petržalke?Istý si nie som, neexistuje žiadna iná relevantná štatistika ako počet vydaných tabuliek pre daný okres(y). Sú to len moje dohady. Ak by sme mali údaje o počte vozidiel vyradených z evidencie, predpokladám, že by sme mali približný odhad počtu vozidiel v okrese.
To, že sa tabuľky s EČV míňajú rýchlejšie môže znamenať aj to, že sa vozidlá aj viac vyraďujú. Každopádne, pri pohľade na cesty je geometrický rast pravdepodobnejší variant. Okrem toho, trend počtu registrácií vozidiel je tak vysoký, že ak by bol podobný trend vyradení z evidencie potom by sme doslova šrotovali mladé autá. BL je v obehu tri roky, nepredpokladám, že by sa významné množstvo vozidiel so značkou BL vyraďovalo, pokiaľ sa nejedná o individuálne a špecifické dôvody (nehoda na totálku, strata tabuľky a pod.).
Marcelllooo
Ak sa ma stavat Juzne mesto, nech si vyriesia dopravu - ale nie na ukor mesta alebo sucasnych obyvatelov. Kazdopadne na tranzit im bude sluzit Panonska s Dolnozemskou, prípadne D4-nultý obchvat. Pri rieseni UAŠ Matador sme takymto praktikam odzvonili, aspon som tomu veril.
medzirocny cisty prirasto je na urovni percent, a to hovorime o celom Slovensku.
je to jednoduche, neschvalovat nove projekty, pokial nebude vyriesenia infrastruktura a investori na jej riesenie maju aj realne prispiet.