Veľmi zaujímavé čítanie výstupu z posledného rokovania komisie pre verejnú hromadnú dopravu http://www.bratislava.sk/VismoOnline_ActionScripts/File.ashx?id_org=700000&id_dokumenty=11038306 (PDF) komu sa nechce čítať celé vyberám:
* BUS pruh Štefánikova ulica – je prioritou a ďalším krokom je stretnutie
p. primátora s ministrom vnútra nakoľko KDI nesúhlasí
* KDI blokuje aj realizáciu BUS pruhu na Patrónke, ktorý má napomôcť
trolejbusovej doprave premávajúcej po novej trati
* upraviť značenie v oblasti Hlavnej stanice a preveriť možnosti zmeny režimu
parkovísk s možnosťou zastavenia na 10 min. zdarma a zákaz vjazdu okrem
MHD, taxi, zásobovania a ŽSR do priestoru obratiska
* o zamietavom stanovisku ODI k návrhu BUS pruhu od OD TESCO
Lamač až po pripojenie pruhu za križovatkou napojenia diaľnice (Pridánky),
ktoré žiadala MČ Lamač
Ešte sa tam venovali témam, že polícia nerieši blokovanie bus pruhov a zastávok MHD autami ... inak nechápem okresný (ODI) a krajský (KDI) dopravný inšpektorát, prečo všetky dobré nápady blokujú a neriešia čo riešiť majú....
* BUS pruh Štefánikova ulica – je prioritou a ďalším krokom je stretnutie
p. primátora s ministrom vnútra nakoľko KDI nesúhlasí
* KDI blokuje aj realizáciu BUS pruhu na Patrónke, ktorý má napomôcť
trolejbusovej doprave premávajúcej po novej trati
* upraviť značenie v oblasti Hlavnej stanice a preveriť možnosti zmeny režimu
parkovísk s možnosťou zastavenia na 10 min. zdarma a zákaz vjazdu okrem
MHD, taxi, zásobovania a ŽSR do priestoru obratiska
* o zamietavom stanovisku ODI k návrhu BUS pruhu od OD TESCO
Lamač až po pripojenie pruhu za križovatkou napojenia diaľnice (Pridánky),
ktoré žiadala MČ Lamač
Ešte sa tam venovali témam, že polícia nerieši blokovanie bus pruhov a zastávok MHD autami ... inak nechápem okresný (ODI) a krajský (KDI) dopravný inšpektorát, prečo všetky dobré nápady blokujú a neriešia čo riešiť majú....
Martin Fundárek
To nie je pravda. V návrhu zmien a doplnkov ÚP 03 sa mesto pojem "nosný systém" nesnaží vypustiť. Definuje ho však inak, takže sa konečne dostáva do polohy, v akej má byť - to znamená, že "nosný systém" je iba prázdny pojem, ktorý je napĺňaný rôznymi technickými riešeniami (podobne ako pojem "doplnkový systém"). V Bratislave majú byť nosným systémom koľajové dráhy (železničné, električkové a špeciálne). Konečne teda vypadnú nevhodné formulácie, na základe ktorých niektorí - najmä vy - snažili tvrdiť, že električka nemôže byť nosným systémom, pretože je to v rozpore s územným plánom. A snáď sa tým oslabí aj pôda pre tých, ktorí podkladali verejnosti tendenčné alternatívy "električka alebo nosný systém".