Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: VLK #194327:
❗ Samozrejme, ze som nečakal a vlcik.sk som videl. Musím skonštatovať svoje znepokojenie, na druhej strane všetko do seba zapadá. Žiaľ, si potvrdením toho, e najlepšou kvalifikáciou pre post dopravného inžiniera v tomto meste je byť vodič autobusu a hranie transport tycoon (u teba Kralovsky prepravca, a.s)... Samozrejme mám rešpekt voči pracovitosti ako takej, avšak u teba sa spojili aj isté negatívne vlastnosti, ktoré spolu robia veľmi zlú kombináciu. Je to že si cezpoľní, ktorí nemá osobní záujem na kvalite riešenia a kvôli tomu, že nemá problém prebiehať z miesta na miesto nená zodpovednosť za výsledky svojej práce, lebo ak bude najhoršie odíde inde a nebude musieť znášať dôsledky svojej roboty. Ďalej je to (s tým spojená) neznalosť miestnych pomerov, ako ti naznačili z oblasti kontroly cestovného aj tu prítomní kolegovia. Pre mňa je tiež neakceptovateľné neadekvátne zneužívanie znalostí získaných pri výkone práce na magistráte (verejné zdroje!) pre svoje súkromné aktivity, hoci voči nim ako takým nič nemám.

Zodpovedný je, samozrejme, primátor. On ako štatutár mesta priamo volený je zodpovedný za agendu, ktorú si zvolí ako aj za ľudí, ktorými sa obklopí. Vecne a odborne je to Schlosser, pre ktorého platí to isté len o úroveň nižšie. Keď sme s jeho bratom v 2007 v "kauze Matador" presadili to, že dopravné inžinierstvo musí byť vždy zohľadňované a presvedčili o tom Ftáčnika, on ešte ako starosta to akceptoval v stavebných konaniach, kde Shclosserovci cez METRO Bratislava, a.s. robili posudkovú činnosť pre investičné zámery. Zároveň sa tak vydláždila cesta, aby sa neskôr ustanovila funkcia HDI a bol som rád, že ju obsadil on. Schlosser totiž je človek, ktorý vie robiť a vie mať výsledky. Žiaľ, podobne ako v Elsigu alebo v NDS nezvláda riadiace alebo rozhodovacie funkcie, naopak ak je výkonný inžinier, tak sa mu nedá nič vytknúť, ako sme sa mohli presvedeiť, keď robil u Swarovskeho.

❗ Toto mesto nemá parkovaciu politiku. Ten dokument, ktorý bol viacnásobne predstavený nie je kvalitný a nie je ničím iným ako len fiškálnym opatrením zabezpečujúcim ďalšie zdanenie bratislavčanov. A technické zabezpečenie bolo pre mňa nepochopiteľné, teraz rozumiem, že ide o kšeft starých dobrých známych bývalých kolegov. Preto sa robí nesystémovo a aj tie priležitosti, ktoré z tohto projektu vyplývali boli dôkladne zničené. Skúsenosti z iných miest (Praha, Viedeň, Komárno) pri ktorých som bol hovoria, že sa treba sústrediť predovšetkým na zabezpečenie organizácie dopravy (jej zmenu) tak, aby zabezpečila sledované ciele (vyhradené parkovanie pre miestnych, optimálnu reguláciu parkovania, redukcia porušení predpisov o parkovaní) a až následne na platobný systém. Tu sa to postavilo na hlavu. PRvoradý je mýtny systém a keďže aj 4 veľké mestské časti chcú si uchmatnúť, tak sa k tomu pristupuje ako keď si mafiáni delia sféry vplyvu. dopravne opatrenia sa rozplynuli ako dym, nie su spolocne je to cele na nic. to ze to pojde do stratena je to najlepsie co sa mohlo stat a su aj horsie veci ako zbytocne vyhodene peniaze.

❗ Podobné nekvality má aj NS MHD. Vymyslel si ho Kolada ako biznis pre seba a svoje DELTES. Vidím, že sa kartelu zúčastňujú aj iné subjekty. Keďže na úrovni železníc alebo metra nevedia tieto subjekty a osoby zarábať tak, ako keď je to mestský DPB ako dojná krava, sabotoval sa zmysluplný európsky projekt. A chce sa zhoršiť život desaťtisícom petržalčanov. to je v hlavnom meste európskeho štátu neprípustné. žiaľ, keďže niektorí ľudia nemajú zmysel pre sebareflexiu, musíme využiť všetky právne možnosti, vrátane súdnej žaloby.
Reakcia na: ivanbuto #194346:
neviem prečo niekto, kto sa rád v detstve hral s autíčkami a vláčikmi je zrazu dopravný expert ...
Reakcia na: 810zssk #194356:
on myslel model - tarifu pcl každopadne dopravu treba optimalizovat a zjdenodusit CP
Reakcia na: 810zssk #194356:
Dnes už v Senci zastávkove informačné tabule boli vypnuté, centrálna ešte fungovala tak, ako doteraz: bez údajov o nást., a pre príliš veľké písmená sa nezmestia časy odchodov v niektorých riadkoch.
http://www.teraz.sk/regiony/samospravy-bsk-ids-integrovana-doprava/57941-clanok.html
Strucne: Spustili sme v podstate nic a teraz sa tesime z toho ze na to nikto nenadava ? Freso je prekvapeny ako rychlo si ludia zvykli na novy dopravny model - ci to nebude tym ze ziaden novy dopravny model nespustili... ?
Reakcia na: Marcelllooo #194182:
ahá! takže to vy mozete za tie drbnute kluce ktore som pocat byvania v petrzalke takne navidela! ?
Reakcia na: 810zssk #194351:
Staci obojsmerna pre MHD
Reakcia na: MatejBA #194153:
no tak mňa zaujali tie vplyvy na životné prostredie. Mám tomu chápať tak, že smradľavý autobus je v pohode a eko električka je shit?
Reakcia na: Error 0x007 #194349:
Plan bol tusim v smere od ASMN cez Dunajsku,Spitalsku,Rajsku a nazad na Dunajsku. A Zastavky AS MN, Dunajska, Kamenne nam.-(konecna), Dunajska, Ul. 29 aug. AS MN. A Kamenne nam. mohla byt spolocna zastavka pre tbusy a šaliny v smere na Trnko 🙂
Reakcia na: Error 0x007 #194349:
Dunajska by kludne mohla byt obojsmerna ak by sa tam zrusilo parkovanie.
Reakcia na: Tedomík #194344:
A ta 208 by z Trhoviska dalej isla ako? Treba sa niekedy tou 201kou previest a pozriet si kam tym vlastne ludia cestuju. Ono ja by som rad podotkol ze 201 chodi slusne naplnena aj rano o piatej (chodievam tym obcas na prvy rychlik/ICcko), takze tam by som velmi nespekuloval.
Reakcia na: Tedomík #194341:
Smerom od ASMN na SNPcko by to islo po Dunajskej, ale ako by ta islo opacnym smerom? Jedina tras co ma napadne je:
SNP - potom dolava na Spitalsku - doprava na Rajsku kde by sa nova trat mohla napojit na staru trat

Kedze sa my Dunajska na useku Rajska - Kamenne/Sturova zda byt moc uzka na obojsmernu premavku, asi toto je jedine logicke riesenie (teda ked to nechcu potihnut jednosmerne)

Existuje na to nejaky link?
Reakcia na: eripmav #194347:
priznám sa od doby čo som s tým pracoval už ubehlo čosi vody v Dunaji, v každom prípade v KE sa to stíhalo a raz som to zažil aj v BA... ale iba raz... prácu tunajších revízorov nepoznám dopodrobna, ale v KE to šlo stíhať
Reakcia na: VLK #194306:
tak to chvalim system na jednej strane, na druhej strane to je asi mozne len preto, ze Bratislava je tak mala a tych aktualne platnych SMS listkov velmi malo...
keby bolo v jednej dobe aktualne platnych co i len sto listkov, tak uz by asi bolo jednoduchsie overit ten kod jeho prepisanim ako listovanim v zozname a jeho hladanim...
Teraz kukám mapu oblasti Mierová a Gagarinova. Má zmysel mať 2 trate, ktoré sú od seba vzdialené priemere asi 100 metrov? Nebolo by lepšie dať 208 na Gagarinovu? prip. ju zrušiť a posilniť 201+202?
Reakcia na: Yzerman22 #194343:
Však kebyže idú na trhovisko alebo mýto by išli s 208 (aj ked tu petto pisal o spojeni s 212. dalo by sa to vyriesit vsetlijak...)
Reakcia na: Tedomík #194341:
No vyťaženosť linky 202 v úseku ASMN - Rajská je podpriemerná, a zase nie všetci, čo chodia L201 s ňou cestujú až na Hlavnú stanicu.
Reakcia na: Tedomík #194341:
Terminal by mal byt Kamenne nam. 208 sa menit nebude,ta je v plane precislena na 62 -spojenie s L212.
Reakcia na: Mike #194332:
Aha vlasne hej

Ajtak keď dojdú krátke SORduobusy by mohli od rannej špičky do 12:30 jazdiť na 33 a tom by sa vystriedali s 25Tr (mozno by to boli km navyse... ale pouzit by sa mohli na 201/202 v rannej špičke)

btw Niekde sa písalo o tom, že sa má TT z Rajskej predĺžiť na Nám. SNP
To by už bolo vhodné to natiahnuť cez Suché mýto a spojiť linky 201 a 202 do trasy Hlavná stanica - - Nám. SNP - Rajská - Dolné Hony

trasa by bola oproti 201tke (spojeniu so stanicou) dlhsia asi o 2-3 min. ale keď zoberieme do úvahy zápchy na Šancovej tak by to možno bolo aj rýchlejšie

Dolné hony by mali 1 pravidelnú nosnú linku (nie ten vláčik 202+201), ktorá by mohla mať častejší interval ako dnešná 201+202 keďže by sa ušetrilo na prestávkach. Ptm by mohla byť 208 presmerovaná cez Thrhovisko a Trnavské mýto na Kramáre prip. nejak inak
Na Dolnohonskej linke by mohol byť interval v rannej Špičke 3 min. a poobede 4 min,

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.