DP: ja viem... ale tie, čo sa montovali do niektorých TAM BUSov, zas až tak zlé neboli...
Karosa: zabudol si ešte jednu veledůležitú (ach, to čo za novotvar) adresu: www.skodaostrov.cz pre trolejbusy a ešte http://www.dpo.cz/indexsol.htm pre Solarisy.
d3k0: ja spracúvavam MHD v mojom rodnom Prešove, ale okrem seba poznám už len jedného človeka, ktorý sa tým zaoberá, a on má ešte k tomu obmedzený prístup na net. Beta verziu (bez cestovných poriadkov) tej stránky si môžete pozrieť na doprava.host.sk, ale správnosť linkového vedenia do r. 1970 negarantujem.
Karosa: zabudol si ešte jednu veledůležitú (ach, to čo za novotvar) adresu: www.skodaostrov.cz pre trolejbusy a ešte http://www.dpo.cz/indexsol.htm pre Solarisy.
d3k0: ja spracúvavam MHD v mojom rodnom Prešove, ale okrem seba poznám už len jedného človeka, ktorý sa tým zaoberá, a on má ešte k tomu obmedzený prístup na net. Beta verziu (bez cestovných poriadkov) tej stránky si môžete pozrieť na doprava.host.sk, ale správnosť linkového vedenia do r. 1970 negarantujem.
d3k0
- Samozrejme mi je jasné, že ak by sa v BA financovalo čosi ako metro, ostatné regióny by frfľali. Ale treba si uvedomiť, že zatiaľ čo v BA sa produkuje 30% HDP, z rozpočtu dostáva len okolo 3%, takže nech sa to ostatným páči alebo nie, väčšina daní vybraných v BA ide do iných regiónov.
- BS 170 u nás? Hahaha :)))
- Čo sú to v Prešove za transparenty? Zaujímavé, ale možno lepšie ako tie izraelské, čo boli na Tam-Busoch. Už nie je funkčný ani jeden...
- Sufus, prosím ťa, ty si myslíš, že tu niekomu ide o estetiku? Tu ide všetkým len o peniaze. Veď aj teraz - všetky autobusy sú také špinavé, že zvnútra ani nie je vidieť cez okno von. Ale my tu čakáme, až prestane mrholiť, pretože keby sme umyli autobusy teraz, bolo by to neekonomické...
- O stanici filiálka by sa dalo debatovať dlhšie. Je v tom zamotanej toľko politiky, až to pekné nie je. Keď sa uvažovalo o prepojení Vajnorskej a Račianskej ulice električkami cez Riazanskú, nemohlo sa to spraviť, lebo sa vraj mala elektrifikovať trať na Filiálku, kde mala byť koncová stanica. Vtedy sa to hodilo. A teraz sa nevie mesto (resp. Nové mesto) dohodnúť so ŽSR, či by tam bolo lepšie urobiť stanicu alebo mrakodrapy. Hlavne, že to celé oplotili betónovým múrom a kradne sa tam jedna radosť, o bezdomovcoch a drogových dealeroch nehovoriac.
- Tam, kde dnes stojí veľká VÚBka sa rátalo so stanicou metra. Postupne si zastaváme celé mesto, a potom začneme rozmýšľať, prečo sa na nejakú ulicu nezmestí električka, alebo prečo máme málo zelene. Prípadne si zrušíme typické bratislavské výhľady ako napríklad na Slavíne... Ale to už odbieham od dopravy...