Skoro jako v Londine. Este chybaju cierne taxiky. V Londine tusim uz dvojpodlazaky nejazdia.
Isiel o tom vtip: Janek s Francekem sa vezli v dvojpodlazaku. Francek byl hore, Janek dole za soferom. Ked vystupili, Francek byl velice bledy. Francku, co ti je? Sak tam nebyl sofer.
Isiel o tom vtip: Janek s Francekem sa vezli v dvojpodlazaku. Francek byl hore, Janek dole za soferom. Ked vystupili, Francek byl velice bledy. Francku, co ti je? Sak tam nebyl sofer.
Ike
Samozrejme, nedorástli sme na to ako finančne, tak aj mentálne. Dôkaz je ten návrh. Neviem, kde bol rozum, ale budovať metro pre dve zastávky v kontexte prepravných prúdov v absolútne neatrakítvnej relácii Kamenné - Obchodná - HLST znamená buď diletantizmus projektantov, alebo možno úmysel. A to nehovorím o tej prehnane zbytočnej hustej sieti zastávok.
Ak by sa však na jeden šup spojili prestupné terminály BID a električkové radiály (čo nie je ani veľa zastávok a ani dlhá trasa), potom by to do dopravného systému v BA bolo skutočne prínosom.