Reakcia na: J #19233:
na 59 je v aktualnom CP platnom pre skolsky rok rano 13 poradi, popoludni 11 poradi. Rano je jazdna doba 39 + 38 minut (dokopy 77 minut) pri intervale 8 minut to znamena ze vodic ma prestavku dokopy na oboch obratiskach 27 minut; popoludni v spicke je jazdna doba rovnaka, interval 10 minut, t.j. vodic ma dokopy 33 minut prestavky. Prestavky: dopoludnia - 11 minut antolska, 15 minut masokombinat; popoludni - 15 minut antolska, 22 minut masokombinat (su to priemerne casy, jasne ze je rozdiel ked niekde na linku pribuda alebo odbuda vozidlo)
mas vsak problem s tym, ze nasi zakonodarci schvalili take normy ake schvalili a vodic musi mat povinne urcity oddychovy cas... a ze schvalili blbost, to si mozes overit uz aj na tom, ze niektore sluzby sa zacinaju priamo bozpecnostnou prestavkou, aby sa vyhovelo zakonu a pritom nemusel vodic zbytocne zavadzat na obratisku s vozom... a skrz tieto prostavky asi vela s danymi casmi na obratiskach nenarobis....
Vladimír
Ešte k predĺženiu L63. Myslím, že je to pozitívna zmena. Predĺženie k TESCU obsadí spoje vo východnej časti trasy (v júni, pri mojej návšteve BA som mal v sedle pocit, že L63 nie je v koncovom úseku využitá - darmo okrem mňa viezla z Bojnickej 2 ľudí). Okrem toho sa opäť zlepší spojenie oblasti Lamača s oblasťou SAV - Račianske a Trnavské mýto - "ST Aréna"