Reakcia na: J #19233:
na 59 je v aktualnom CP platnom pre skolsky rok rano 13 poradi, popoludni 11 poradi. Rano je jazdna doba 39 + 38 minut (dokopy 77 minut) pri intervale 8 minut to znamena ze vodic ma prestavku dokopy na oboch obratiskach 27 minut; popoludni v spicke je jazdna doba rovnaka, interval 10 minut, t.j. vodic ma dokopy 33 minut prestavky. Prestavky: dopoludnia - 11 minut antolska, 15 minut masokombinat; popoludni - 15 minut antolska, 22 minut masokombinat (su to priemerne casy, jasne ze je rozdiel ked niekde na linku pribuda alebo odbuda vozidlo)
mas vsak problem s tym, ze nasi zakonodarci schvalili take normy ake schvalili a vodic musi mat povinne urcity oddychovy cas... a ze schvalili blbost, to si mozes overit uz aj na tom, ze niektore sluzby sa zacinaju priamo bozpecnostnou prestavkou, aby sa vyhovelo zakonu a pritom nemusel vodic zbytocne zavadzat na obratisku s vozom... a skrz tieto prostavky asi vela s danymi casmi na obratiskach nenarobis....
Vladimír
Keby ste tu nerozoberali to nové vedenie liniek do Devínskej, tak by som si to na hl. str. ani nevšimol.
Ad DEVÍNSKA:
L24 - ma doslova šokovala
L25, L26 - zaujímavé.
Ja som však uvažoval nad myšlienkou, že na L21 by sa obmedzil interval v špičke na polovicu (rán z 5-6 na 10-12, popoludní z 7 na 15) a zaviedla by sa nová linka, ktorá by ráno premávala do VW priamo (nie cez DNV) a vracala by sa cez DNV. Popoludní by premávala opačným smerom v okruhu. Premávala by len v špičke a s rovnakým intervalom s L21, pričom na spoločných úsekoch by sa prekladali).