pri vete "Nedávno som si len tak zo srandy približne vypočítal priemernú rýchlosť električky č.4 na trase Molecova-Trnavské Mýto, pričom brzdenie pred zastávkami a rozbehy po som nepočítal a odhadom mi vyšlo číslo okolo 20km/h." som prestal citat.
je to blbost.
Tomu aj uverim ze to ma kapacitu 179 ludi , ale Skoda 31 Tr v BA 166 ludi ? Ked stat budes moct len vo dverach , potom v ulicke kde sa budes musiet kazde zastavenie o niekoho obtierat alebo potom v klbe ktory sa moze zlomit.
Práveže k tejto klimatizácii nie sú dostupné na internete žiadne údaje. Tie obrázky čo ti nájde sú síce modely Eberspächar-u avšak iné. Písal som priamo výrobcovi či mi nemôže zaslať datasheet danej klimatizácie tak uvidím či bude taký ochotný.
Už v podmienkach tendru boli vyžadované okná, ktoré je možné zamknúť pred otvorením takže malo by ísť o klasické zamykacie okná. Osobne tú zmluvu považujem za dobre navrhnutú, ktorá sa chráni pred viacerými problémami.
Praveze klima by mala byt typovo ina v NB18 a 30,31 Tr. V NB18 je pisana nejaka CARIER SUTRAK , zatial co nove trolejbusy budu mat Eberspächar Sutrak AC 515 . Uz aj ked vygooglis obrazok tej klimy tak mi vyhadzuje ine obrazky.
A zamykacie okna nie su nahodou myslene tak,ze tam bude len ta rucne ovladatelna poistka ako mavali stare Karosky ci Tedomy
Noo, klimatizacia v Soroch je podlamna dost ucinna len sa mi zda, ze ju vodici nemaju pustenu "naplno". Si pamatam ked dodali prve Sory s klimou, tak ked to bolo zapnute, bolo to tam ako v chladnicke, az mi to bolo neprijemne. No potom neskor to uz nikdy tak silno pustene nebolo. Asi dali vodicom instrukcie zhora kvoli setreniu nafty...
sorky maju determalne skla. bohuzial su slabe. Keby boli take, ako ma 4921 tak klima hadam ani nie je potrebna.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Marek1978