pri vete "Nedávno som si len tak zo srandy približne vypočítal priemernú rýchlosť električky č.4 na trase Molecova-Trnavské Mýto, pričom brzdenie pred zastávkami a rozbehy po som nepočítal a odhadom mi vyšlo číslo okolo 20km/h." som prestal citat.
je to blbost.
Tomu aj uverim ze to ma kapacitu 179 ludi , ale Skoda 31 Tr v BA 166 ludi ? Ked stat budes moct len vo dverach , potom v ulicke kde sa budes musiet kazde zastavenie o niekoho obtierat alebo potom v klbe ktory sa moze zlomit.
Práveže k tejto klimatizácii nie sú dostupné na internete žiadne údaje. Tie obrázky čo ti nájde sú síce modely Eberspächar-u avšak iné. Písal som priamo výrobcovi či mi nemôže zaslať datasheet danej klimatizácie tak uvidím či bude taký ochotný.
Už v podmienkach tendru boli vyžadované okná, ktoré je možné zamknúť pred otvorením takže malo by ísť o klasické zamykacie okná. Osobne tú zmluvu považujem za dobre navrhnutú, ktorá sa chráni pred viacerými problémami.
Praveze klima by mala byt typovo ina v NB18 a 30,31 Tr. V NB18 je pisana nejaka CARIER SUTRAK , zatial co nove trolejbusy budu mat Eberspächar Sutrak AC 515 . Uz aj ked vygooglis obrazok tej klimy tak mi vyhadzuje ine obrazky.
A zamykacie okna nie su nahodou myslene tak,ze tam bude len ta rucne ovladatelna poistka ako mavali stare Karosky ci Tedomy
Noo, klimatizacia v Soroch je podlamna dost ucinna len sa mi zda, ze ju vodici nemaju pustenu "naplno". Si pamatam ked dodali prve Sory s klimou, tak ked to bolo zapnute, bolo to tam ako v chladnicke, az mi to bolo neprijemne. No potom neskor to uz nikdy tak silno pustene nebolo. Asi dali vodicom instrukcie zhora kvoli setreniu nafty...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Marek1978