však asi pojdem z hlavnej do lamaču tým vlakom lebo ako som sa teraz pozrel do cp.sk na spojenie oddo mna z domu čiže vlak 14:42 odomna ten je 17:57 na hlavnej stanici a za 3 minuty sa neda prestúpiť z vlaku na trolejbus a este ak by meškal vlak tak to už duplom nie tak pojdem 18:28 z hlavnej stanice vlakom do lamaču a stade mi ide bus 18:44 na ktorý budem mať 8min. a pekne ho stihnem.
Potom bude najlepsie pouzit jednorazove cestovne listky (btw, tu 210 by som na tvojom mieste zvazil... mozno bude jednoduhsie z hlavnej stanice zobrat vlak do Lamaca a prestupit na bus do Lozorna tam :))
Medzi hlavnou stanicou a tusim Norreportom (alebo Osterportom, uz som si nie isty). Uprimne, neviem akou kategoriou su oznacene (ale cp.sk tvrdi ze ICE), ale teda jednotka bola ICE.
V ramci Kobenhavenu? Do Danska jazdia, alebo jazdili len motorove ICE-T, myslim, ze na DSB nesli pod hlavickou ICE. Bolo to medzi Centralom a letiskom Kastruup?
1. V useku Hl.st. - Nove Mesto toho casu nie je vedeny ziaden rychlik.
2. Rychlik v Pezinku stoji dva krat za tyzden....
Akokolvek, suhlasim ze obmedzenie na kategorie Os a REX je nestastne, nie vsak kvoli nejakemu praktickemu vyuzitiu, ale skor preto ze:
a) je to dalsie pravidlo ktore zbytocne zneprehladnuje system
b) podporuje to tu dlhodobo u nas vzitu predstavu ze rozne kategorie vlakov maju mat rozne tarify, co je nezmysel
V ramci Kodane som na MHD/IDS listok cestoval ICE....
Pán Nesrovnal nech sa obráti s týmto problémom na predchádzajúceho primátora. Vo všeobecnosti platí, že výsledky skutočného hospodárenia sú pre verejnosť viditeľné s min. päťročným oneskorením.
"Podľa predsedu kancelárie primátora záväzky na úrovni 255 mil. eur z minulého roku sú dôsledkom nehospodárneho fungovania bývalého vedenia mesta i predchádzajúcich rozhodnutí aj poslancov za SDKÚ-DS.
Toto číslo podľa Andrassyho zahŕňa záväzky mesta z minulého obdobia za nákup nových autobusov, za rekonštrukciu zimného štadióna či opravu Starej radnice. "Za ostatné dva roky toto mesto urobilo prebytok na bežnom chode na úrovni takmer 6 mil. eur, aby sme mohli splácať záväzky, ku ktorému mesto zaviazali bývalý primátor a bývalí poslanci," dodal Andrassy".
No pekne. Ak to čítame medzi riadkami, mesto tvrdí vlastne toto: povinnosťou mesta je nič nerobiť. Ľutujeme len to, že sme museli nakúpiť nové autobusy, urobiť prípravu zimného štadióna na MS (radšej by sme si urobili blamáž), Starú radnicu by sme radšej vyhodili do povetria (samozrejme na náklady niekoho iného). Vozidlá MHD sa majú len vyraďovať a nie kupovať. Andrassy chce vlastne povedať, že to, čo sa dnes deje v MHD je to najlepšie, čo Bratislavu mohlo postretnúť a na magistráte slávia. A ak budú do konca roka naozaj vyradené krátke a aj kĺbové IKARUSY, na oslavu toho vystrojí mesto veľký ohňostroj- oveľa väčší ako pri začiatku nového roka.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Spacer1