K tejto téme:
25.3. odišiel z DPB na magistrát návrh na zmenu organizácie dopravy (vodorovné značenie) po vybudovaní trolejbusovej trate. Podľa tohto návrhu by vznikol na úseku medzi zastávkou Patrónka a križovatkou krátky zaraďovací bus pruh, ktorý by garantoval prejazd trolejbusov smerom na Kramáre na jeden cyklus, zároveň by uľahčil preraďovanie.
Viem len toľko, že na oddelení dopravného plánovania sa snažili vymyslieť nejaké zvislé značenie (C 25, radenie jazdných pruhoch), ale zatiaľ nič rozumné nevymysleli.
Sčasti máš pravdu, ale pre objektívnosť zase ani súčasnou 207 až po Novohradskú alebo Páričkovu nechodí viac ľudí ako 203 z oblasti Mudroňovej/Palisád na Šancovú či Kolibu.
Samozrejme ze sa da nieco urobit. Napriklad tbusy by mohli mat povolene vyuzivat na odbocenie pruh urceny pre priamy smer (co aj tak pouzivat budu). V kombinacii s tym jemne ubrat z chodnika kde by sa nasledne zrusilo to divoke parkovanie co tam je. Jednoduche.
Neviem co je na 203 reprezentativne, ale kedze to jazdi Hrobustov tak podla mna nic ? Podla mna je navyse vhodne aby linka z Koliby koncila na Sulekovej, nedochadzalo by k prenasaniu vypadkov (ze ked sa nejazdi napr. okolo Uradu vlady tak odpadne obsluha Mudronovej).
http://goo.gl/maps/T4JXx ,
kde má v prvom rade prednosť trolejbus 64 ktorý ide na Prokopa, potom vodič z pararelnej komunikácie popri Brnianskej (lebo pri rovnocenných cestách je prednosť sprava) a všetkým musí dať prednosť vodič idúci z Patrónky po Brnianskej na Prokopa?
Áno, to je dementná križovatka. Zo skúseností IAD pozorujem, že sa jazdí presne naopak. Už som sa parkrát snažil vynútiť si prednosť podľa značenia (kontrolovane) a skončilo to trúbením a prostredníkom.
No hej, to je pravda. L204 by ale v takom prípade mohla ísť až po Valašskú. Podľa mňa to je síce trochu zbytočné, ale v plánoch na nové linkovanie sa uvádza nová L147 NOÚ - Valašská. A vzkm by ostali prakticky rovnaké či už by L204 chodila k Vojenskej nemocnici alebo na Valašskú. Minimálne do realizácie trate Patrónka - TESCO Lamač, potom by sa L204 mohla presunúť tam... Ale to má ešte čas
L204 by nemohla chodiť k NŮSCH, lebo potom by neplatilo to, čo si napísal v predchádzajúcich príspevkoch, čiže by nebolo spojenie nemocnice s jej spádovou oblasťou. To je podľa mňa nepriechodné. L209 je vymyslená dobre, tam zrejme ani to oslabenie v sedle z 12 na 15 minút v oblasti Klenová nebude prekážkou. To, že sa nebude dať prekladať s 204, no bohužiaľ škoda, že tak dementne postavili NÚSCH aj s tým zbytočným obratiskom, ale pri Nemocnici Kramáre obratisko nie je.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
m@rtin
http://www.k-report.net/discus/obrazky/53/93/835393.jpg
http://www.k-report.net/discus/obrazky/53/91/835391.jpg
http://www.k-report.net/discus/obrazky/53/95/835395.jpg
http://www.k-report.net/discus/obrazky/45/15/834515.jpg
http://www.k-report.net/discus/obrazky/44/88/834488.jpg