Nie, nerozhodne. Planovac na imhd ti umoznuje vybrat si kolko potrebujes na prestup + rychlost chodze (pre ucel vypocitania doby potrebnej na presun medzi zastavkami/nastupistami). Pri cp.sk si mozem nastavit ze chcem na prestup 5 minut, ale stale to bude 5 minut bez ohladu na to ci sa presuvam velku vzdialenost medzi nastupistami (napr. to TrMy), alebo prestupujem na hrane. Co je dost rozdiel.
To ze mas "dlhodobe skusenosti" nie je argument, pretoze neobsahuje jediny objektivny dovod preco by planovac na cp.sk bol lepsi.
"je schopne naplanovat minutovy prestup z 51 na 68 na Trnavskom" - A to je presne to co ma donutilo pouzivat cp.sk. iMHD akosik predpoklada, ze som idiot a nenecha na mojom rozhodnuti ci nieco stihnem alebo nestihnem. iMHD rozhodne zamna!
To nie je argument. Kazdopadne, prajem ti vela stastia najblizsie ked niekam pojdes cez prazdniny a cp.sk ti naplanuje spojenie ako keby bol skolsky rok, lebo prazdninove CP akosi nema ? O dojazdoch, Vianociach a dalsich veciach ani nehovorim, nehovoriac o takych chutovkach ako ze cp.sk ti je schopne naplanovat minutovy prestup z 51 na 68 na Trnavskom, kedze nevie ze tie zastavky su dost daleko od seba.
Stupava, AS - Bratislava, AS podla cennika vychadza 1,25€/1,00€ (cash/karta), cez Marianku 1,50€/1,20€... no a samozrejme asi 15 minutovy rozdiel v jazdnej dobe (preto sa niekedy viac oplati pockat na dalsi spoj, najma v spicke).
Najvacsia chutovecka je ten spoj 18:25... ide to minutu po predchadzajucom spoji (a 4 minuty predtym isiel dalsi!), pritom pre kohokolvek zo Stupavy je to uplna blbost, lebo ide cez Marianku, cize zbytocne dlhou a drahou trasou, pricom do Marianky tym dnes zrejme neslo viac ako jeden cloveka (tolko stalo na zastavkach v Stupave v inkriminovanom case) a asi ani to, predpokladam ze isiel do Bratislavy. Nech je to zabavnejsie, ten bus v opacnom smere do Stupavy tiez prichadza cez Marianku a opat raz uplne zbytocne, lebo spojenie Marianka - Stupava napriklad dnes vyuzil jeden clovek (ja) a cestujuci z Bratislavy do Stupavy mohli vyuzit spoj co ide asi 5 minut po nom (nie cez Marianku). Cize v pripade tohto spoja by sa uplne krasne dalo proste ho v oboch smeroch useknut v Marianke a mame usetrene kilometre.
Keby mali rozum tak to standardne zacnu instalovat vsade, ale to najprv asi musime napisat do Modreho z neba. Uplne si viem predstavit, ze Petrzalku celu postavia na 50 km/h a cez vyhybky pekne 15 km/h.
Nevie niekto, co zac je ten "teapack", ktory nedelu co nedelu komanduje soferov a dispecera na HLST, ked odtial odchadzaju 131tky? ? Vcera tam zas nieco pyskoval a uz len cakam, kedy mu dakto jednu uvalí..
Vie niekto koľko je v BA celkove zastávok MHD a koľko vozidiel (električiek, trolejbusov a autobusov) DPB prevádzkuje? Zaujímajú ma čo najpresnejšie čísla.
Hovorilo sa o ukazovateloch na zobrazovaci casu vo vozidle, nie o listkoch. Pokial ide o JCL, tie sa budu oznacovat az v novych oznacovacoch.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
To ze mas "dlhodobe skusenosti" nie je argument, pretoze neobsahuje jediny objektivny dovod preco by planovac na cp.sk bol lepsi.