Reakcia na: 810zssk #189999:
Tak ako vymyslené sťažnosti sú vyslovene odpornosť. Normálne by sa to dalo vyriešiť tak, že sťažovateľ a šofér sa dostavia v hodinu akú si určí sťažovateľ. Mne osobne ako sťažovateľovi by nerobilo problém prísť, že ako by to ten šofér prezentoval pred zamestnávateľom. Ostatne ak sú vo vozidle kamery, tak by to mohlo byť "zábavnejšie". Možno by DPB mohol zaviesť kurzy rétoriky alebo komunikácie pre niektorých šoférov, lebo u niektorých mám pocit, že majú veľmi slabú slovnú zásobu. Ešte dávno (myslím, že to sme ešte mali koruny) sme našli v autobuse mobil a tak sme ho s priateľkou doniesli za šoférom a veru sme mu mali riadny problém rozumieť. ?
Ike
Ja som sa raz sťažoval na vodiča, ktorý veľmi vulgárnym spôsobom vynadal mojej priateľke za to, že zazvonila včas na zastávke na znamenie. Samozrejme ma to nahnevalo a napísal som na sťažnosti. Dopísal som ale, že v žiadnom prípade nesúhlasím s finančnými sankciami proti vodičovi a jediné čo žiadam je dohovor slušného správania obzvlášť voči žene.
Odpísali mi, že je to tvrdenie voči tvrdeniu ale že vodičovi dohovorili. Verím, že sa nad sebou troška zamyslel a zároveň neutrpel žiadnu finančnú ujmu.