Reakcia na: m@rtin #189554:
Však to je tuposť ZSSK a dodatočne by asi nešlo zakúpiť nejaké 051 a vložiť ich do súpravy, keďže by to asi vyžadovalo aj zmeny na motorickej časti a zas nové schvaľovanie a drážne skúšky asi. Ale hold, keď ZSSK považuje za normálne tlačenku vo vlakoch, tak k tomu tak aj ľudia pristúpia. Potom radšej nech žiadne autobusové spoje nerušia a nech ich aj Slovak Lines zvalcuje jak hnoj na ceste, lebo za tie služby si nič iné nezaslúžia.A k tým SORom, tak je "pekné" že v tom hnoji zapredanom je Slovensko osamotené a v ČR snáď iba HK sekunduje, aj keď tam neviem či je to spôsobené ozaj transparentným tendrom, čo je potom v poriadku alebo je to spôsobené tým, že vedenie podniku a mesta je nejak prepojené na J&T. Neviem aká je tam situácia.
Ešte okrem ceny si zabudol na tzv. záložné parametre ako priemer kolies (bonbónik žilinského tendra) či slovenský folklór s 5 dvermi u 18m, resp. 4 u 12m.
Ozaj 15m trolejbusy v ČR má ešte Ostrava stále? Mne príde táto dĺžková kategória ako veľmi vydarený počin a myslím, že u nás by sa veľmi hodil na niektoré linky (208 a 212). Bohužiaľ takéto vozidlá SOR nerobí, takže nateraz sa s 15m nepočíta bohužiaľ, hoc na západe je toto ani nie trend, ale skôr normálny postup obstarania vozidiel na linky kde je klbák moc a kraťas málo, avšak u nás je toto opomínané akosi a naproti tomu sa s obľubou zásobujeme 9,5 a 10,5m vozidlami čo je zhovädilosť prvej triedy, aby sme obstarávali dĺžkové kategórie s rozdielom 1m a kapacitou vyššou o 2miesta na sedenie a 3-4 na státie ?
Mike
Ale v tomto súhlasím so stanoviskom dpb, to že nejaký autobus horel nie je argument, lebo ktorý autobus v dpb ešte nehorel? tušim iba sor... horeli aj 14/15tr, T3, K2, ..