Reakcia na: VLK #189542:
Ale keďže máme aj dráhové kritérium a keď sa znova otvoria dvere tak je tam stále tá istá zastávka. (resp na palubáku sa vráti tá kde bus práve stojí, keďže po zavretí dverí tam už skočila ďalšia). Lebo kedysi som si tiež myslel že na zastávke musí vodič vetrať do odchodu s otvorenými dverami, ale potom som si povedal že pri takých -3 vonku a buse čo nekúri nejako špičkovo kašlať na palubák, lepšie ja zavrieť tie dvere, "pomlýiť " cestujúcich aj palubák, ale nevpúšťať dnu arktický vzduch (niekedy aj vyše 30 sekúnd).
samozrejme ak si to dopravca do novych vozov tak objedna
VLK
Ako samozrejmosť beriem okamžitú aktualizáciu polôh zastávok pri každej zmene (v DPMK sme dokonca nahrávali výlukové polohy pre jednodňové zmeny, ako bol maratón mieru a pod., -> tam nemusí byť presne zmeraná poloha profi GPS, stačí aj určenie z Googlemaps).
Odometrický sicher nie je vhodný najmä z dôvodu že vo vozidlách MHD sa neciachujú tachometre a po čase to robí všelijaké habaďúry, ktoré zažívame aj v BA ?