http://www.dpb.sk/o-podniku/aktuality/informacia-o-cestovani-seniorov-a-tzp-po-zavedeni-systemu-bid/
"DPB bude trvať na tom, aby táto bezplatná doprava pre držiteľov preukazov ŤZP a ŤZP-S, ostala zachovaná aj po tomto termíne."
Moze mi niekto vysvetlit na zaklade coho sa DPB vyjadruje k tarife? Cenovym organom je mesto. Objednavatelom je mesto. Dotuje to mesto.
Ked si popri doprave vo verejnom zaujme Belfi zacne objednavat dopravu v Belfiho zaujme a sam si ju bude dotovat, potom bude mat pravo kecat do tarify..
Toto mesto je cisty bananistan.
"DPB bude trvať na tom, aby táto bezplatná doprava pre držiteľov preukazov ŤZP a ŤZP-S, ostala zachovaná aj po tomto termíne."
Moze mi niekto vysvetlit na zaklade coho sa DPB vyjadruje k tarife? Cenovym organom je mesto. Objednavatelom je mesto. Dotuje to mesto.
Ked si popri doprave vo verejnom zaujme Belfi zacne objednavat dopravu v Belfiho zaujme a sam si ju bude dotovat, potom bude mat pravo kecat do tarify..
Toto mesto je cisty bananistan.
aquila
so subeznou tratou na obchodnej a na spitalskej sa neratalo ani v elektrickovych planoch pred metrom.
priecna os sa vymyslela, lebo sa neplanovalo stavat trat na sancovej a ani na stefanikovej.
spitalska sa mala zrusit a v pokracovani mal byt skoro celu CMO pod zemou a na radialach by elektricka bola ako teraz
plus mala ist trat po dostojevskeho/karadzicke/legionarskej
http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=7019
situacia momentalne je kusok ina a tvrdit ako tram stefanikova, ze sa zachovaju obe trate je hlupost a to este k tomu velmi kontraproduktivna. bud jedna, alebo druha, ale nie obe naraz.
co sa tyka riesenia, na projekte IPR je jedina dobra vec a to mimourovnove riesenie sancovej, to keby sa zachovalo pre trat na stefanikovej tak OK, ale inak je trat po stefanovicovej lepsia. aj co sa obsluhy institucii tyka.