Reakcia na: 810zssk #188315:
V momentalnom linkovom vedeni ani od Senca,Mostu a Zahoria nemas rezervy v MHD na napor dalsich medzimestkych cestujucich.BA nema peniaze navyse pre financovanie dalsich liniek. To by mal platit BSK.
Predtym este potrebujes zaviest v Bratislavskych podmienkach mestske vlaky s planovanymi novymi zastavkami.
Dalej by bodla zatial pozastavena stavba Filialky ,ktora by primarne sluzila na primestku dopravu /Galanta,Senec,Trnava,D.Streda/. Pre tranzit by samozrejme ostali vlaky vedene aj cez hlavnu st. ako pripoje na R,IC. Toto je však veľmi ďaleká budúcnosť.
Mike
Ale k veci:
Na takej Zochovej v poobednej špičke smer Petržalka alebo na 39 smer CSU - 5 dverová sorka ten čas nastupovania vystupovania sa môže skrátiť fakt na tých cca 13-18 sekúnd, (do ik 435/B741 to bolo úplne bežne nad 30).. ale to je neobjektívne porovnanie 4 dverový vysokopodlažný verzus 5 dverový nízkopodlažný--- neviem koľko to trvá pri MBCC...
A tiež je fakt že na križovatkách ako Hodžovo nám pre 83 84 93 smer Petržka môže tých ušetrených 10 sekúnd prí výstupe nástupe znamenať stihnutie skoršej zelenej na semafore... ale pre objektivitu - je jasné, že takýchto križovatiek je minimum...
a tiež ako píšeš na tých slabších zastávkach po sídliskách a pod. väčšinu dňa to môže znamenať pobyt 8 namiesto 12 sekúnd, čo je smiešne---