,,Cestujúci pri výstupe musí dať znamenie vodičovi stlačením tlačidla STOP vo vozidle. Často sa však stáva, že cestujúci stláčajú namiesto tlačidla STOP otváranie dverí, preto cestujúci musí byť dôsledný a prezieravý." pise sa http://www.dpb.sk/podnety/vase-podnety/ako-sa-spravat-na-zastavke-na-znamenie/
preco teda neurobia jedno univerzalne tlacidlo na otvaranie dveri najblizsich k danemu tlacidlu a tlacidlo alarm-nudzove zastavenie ako je v ikarusoch 435
najma tie SOR autobusy, tam je to problematicke,
ved predsa vodic vidi ze je dopyt na coilen jedny dvere a zastavi na danej zastavke.
preco teda neurobia jedno univerzalne tlacidlo na otvaranie dveri najblizsich k danemu tlacidlu a tlacidlo alarm-nudzove zastavenie ako je v ikarusoch 435
najma tie SOR autobusy, tam je to problematicke,
ved predsa vodic vidi ze je dopyt na coilen jedny dvere a zastavi na danej zastavke.

Keby bol, nejazdi to.
Joyki
Ježííš... pred 10-timi rokmi sme ledva odišli či ráno alebo popoludní, lebo motor nevládal, až tak natrieskané deťmi, ľudmi. Dalo sa len so spojmi, ktorá obslúžila len jednu jedinú obec (Boldog, Reca, Grob), inak sme nemali šancu.
V 10 min. intervale prichádzali klbáky z Bratislavy do Senca popoludní, a ľudia bežne stáli.
Teraz 15 ľudí je veľa v regionálke, ani sa už nepamätám, kedy som naposledy videl autobus, kde sa stálo,... ja stojím už len v MHD, ... prídu 3 spoje z Bratislavy a "vyhrnie" sa z busu 30 ľudí za maximálnu špičku, ... alebo z vlaku, to je jedno.