Chlapci, nevymýšľajte tu zbytočnosti. Zvážať ľudí na žel. zastávku, na ktorej už ani tá budova nepatrí ŽSR, ku ktorej od dediny vedie 2 km dlhá úzka cesta (podľa Google Street tak akurát na šírku autobusu), kde treba vybudovať kompletnú infraštruktúru a ešte ju kvôli nejakému návrhu okružnej linky cestu o ďalšie 2 km predlžovať... však to je hotový nezmysel. Ďaleko lepšie je navážať ľudí na stanicu do Senca, čo je navyše v silnom smere aj pre tých, čo cestujú len do SC a pri ceste na stanicu možno zároveň zobrať ľudí z centra na stanicu. A pritom tá linka vôbec na AS jazdiť nemusí, a keby aj, môže spraviť kolo cez SC (cez Svätoplukovu a Letnú) čím obslúži celý SC, čo bude mať prínos nie len pre Boldočanov, Recanov.... ale aj pre Senčanov.
Vladimír
1. Na príchod L37 zo Záhorskej Bystrice, L70 z Podunajských Biskupíc a L91 z Čunova nadväzuje na zastávke Most SNP odchod L37 smer Záhorská Bystrica, L70 smer Podunajské Biskupice a L91 smer Čunovo.
2. L37 v úseku Most SNP - Vrančovičova je koordinovaná s L30
3. L30 v úseku Patrónka - Lamač je koordinovaná s L63
4. L63 v úseku Patrónka - Račianske mýto je koordinovaná s L21
5. L63 v úseku Nám. F. Liszta - Avion je koordinovaná s L61
6. L61 v úseku Avion - Letisko je koordinovaná s L96
7. L21 v Devínskej Novej Vsi je koordinovaná s L20
8. L61 v úseku Račianske mýto - Clementisova je koordinovaná s L39
9. L39 v úseku Trnavské mýto - Cintorín Slávičie údolie je koordinovaná s L31
Preto si neviem predstaviť vytrhnúť pár liniek z tohto kontextu a zmeniť im interval. Netvrdím, že by som 15min. interval nevnímal ako pozitívum, ale potom by naň mali prejsť všetky linky, ktoré dnes majú 15 min. a nie len niektoré. Otázka samozrejme je, kde na to vziať.