10. na príchod L37 zo smeru Most SNP na zastávke Patrónka nadväzuje L21 smer Devínska Nová Ves. Na príchod L21 zo smeru Devínska Nová Ves na zastávke Patrónka nadväzuje L37 smer Most SNP.
Ako písal valec, spraviť koncepciu jednotného celomestkého víkendového intervalu 15 min, prípadne jeho násobkov (30, 60), resp. vybrané linky 10min.
Áno, bolo by to navýšenie vzkm, ale nie všetky linky čo majú dnes 20 min by zákonite museli mať 15 min. niektoré by mali 30 min (a pri integrovanej doprave preklad so SL (teoreticky 37 smer ZB, prípadne smer Slovnaft a Pod biskupice (70),a niektoré by sa mohli zrušiť (napr. 31).
V súčasnosti platia medzi linkami s 20min. intervalom nasledovné koordinácie a nadväznosti:
1. Na príchod L37 zo Záhorskej Bystrice, L70 z Podunajských Biskupíc a L91 z Čunova nadväzuje na zastávke Most SNP odchod L37 smer Záhorská Bystrica, L70 smer Podunajské Biskupice a L91 smer Čunovo.
2. L37 v úseku Most SNP - Vrančovičova je koordinovaná s L30
3. L30 v úseku Patrónka - Lamač je koordinovaná s L63
4. L63 v úseku Patrónka - Račianske mýto je koordinovaná s L21
5. L63 v úseku Nám. F. Liszta - Avion je koordinovaná s L61
6. L61 v úseku Avion - Letisko je koordinovaná s L96
7. L21 v Devínskej Novej Vsi je koordinovaná s L20
8. L61 v úseku Račianske mýto - Clementisova je koordinovaná s L39
9. L39 v úseku Trnavské mýto - Cintorín Slávičie údolie je koordinovaná s L31
Preto si neviem predstaviť vytrhnúť pár liniek z tohto kontextu a zmeniť im interval. Netvrdím, že by som 15min. interval nevnímal ako pozitívum, ale potom by naň mali prejsť všetky linky, ktoré dnes majú 15 min. a nie len niektoré. Otázka samozrejme je, kde na to vziať.
Nad tým som rozmýšľal tiež, ale keď už L53 je mimo (30 min. interval), tak som tomu nepripisoval moc význam. Ináč súhlasím, tých zmien by sa zišlo viac, a jednotný víkendový interval by sa (aspoň podľa mňa) najviac hodil 15 minút a jeho násobky/delitele. 20 min je hlavne kvôli električkám od veci
Kde by som rozbil nadväznosti? Neviem, pýtam sa...
L70 pokiaľ viem nemá mimo Most SNP žiadnu nadväznosť (resp. na L96 v jednom smere 17 minút, v druhom 10), linky 30 a 37 majú aký-taký preklad medzi len sebou (pri L30 dokonca ani so 63 nie je v preklade), L91 má prípoj na L90 (tá sa snáď dá posunúť).
Chcel by som sa opýtať, či sa WiFi pripojenie nachádza zatiaľ len v autobusoch (zvyčajne SOR), ktoré majú TV See & Go alebo je už aj v iných autobusoch, lebo tých z TV je celkom málo a kamarát mi spomínal, že už chytil aj v buse bez telky.
Viete mi nejako povedať, kde (busy) a podľa akého kľúča je technológia na pripojenie do Wifi umiestňovaná?
Na tej 91/191 ti to nevýjde, lebo nemôžeš mať na jednej linke také vozy a na druhej také, pretože obe linky robia rovnaké vozidlá, to znamená že sa striedajú.
A čo sa 30 týka, to je podľa mňa blbosť, keď tak, nechať 37 interval 15 minút s prestupmi na 63 na Patrónke a k tomu dať 130 s intervalom 30 minút s tým, že na každý druhý spoj 37 by nadväzovala pri TESCO Lamač a linku 30 cez víkend zrušiť. Na 37 dať dajme tomu Tedomy alebo Citelisy, podľa toho kto by to vypravoval.
Problem je ze "terminaly integrovanej dopravy" sa stavaju v okresnych mestach, hoci prave tam uz teraz v nejakej podobe vacsie autobusove terminaly na zeleznicnych staniciach existuju a je mozne tam autobusy viest. Skoda ze prostriedky neinvestovali radsej do terminalov tam kde dnes nie je ziadne obratisko (pripadne ani zastavka) a bolo by tam vhodne viest autobusovy pripoj k vlakom.
No ja by som skor povedal, ze viest vsetky spoje mimo AS, pricom ti co chcu z danych smerov prestupit na SL by tak spravili pri LIDLi kam by podla mojej predstavy jazdili vsetky Slovak Lajnsy. Druha moznost potom je ta Reca.
Ja vlastne nechapem naco vobec Senec ma samostatnu autobusovu stanicu ked ju nepotrebuju Pezinok ani Malacky.
Tak to prosím ťa ber tak, že som obyvateľ susednej obce Boldogu... ja hovorím za ľudí, ktorí nemajú prístup k vlakom, teda okolie, nie za konkrétnu obec. Aj Reca zapadá do linkového vedenia autobusov tej spomenutej linky, no áno, ale ja nehovorím za nás.
Ako prinútiš ľudí na vlaky? Ako to chcú riešiť s tými prestupmi? Lebo s jazdnou dobou 20 min. na 6 km (naschvál: Boldog - žst. Senec) to nepôjde!
- čo sa týka žel zast. u nás: ... len naškriabať peniaze na prestrešenú, uzamknutú úschovňu bicyklov, pred tým ešte vyhľadať vhodné miesto mimo pozemkov ŽSR. Ale len po komplet reko tej cesty III.tr. v tomto roku, na ktorú máme prísľub od VÚC a asi už aj vyčlenené peniaze (plus obratisko alebo parkovisko). Ale to nejde len tak....
Zdravím tu prítomných diskutujúcich. V súvislosti s novým linkovým vedením električiek a s plánom (raz) otvoriť tunel mi napadol jeden návrh, ktorý chcem zaslať na príslušné miesta. Zaujíma ma však názor odborníkov.
Návrh sa týka zmien v linkách 30, 37, 70, 91, 191.
Pred zmenou LV mali totiž električky interval 20 minút a cez víkend a večer nadväzovali pod Mostom SNP na autobusy (37, 70, 91). V smere z KV mala prípoj L12, v smere do KV to bola L4.
Keď sa otvorí tunel, navrhujem nasledovné zmeny, aby bolo možné prípoje zachovať (zmeny sa týkajú iba víkendu, prípadne pracovných dní po 20:00):
L70: Interval 15 min
L91: Interval 30 min (kĺbové vozy, snáď by mohlo pre Čunovo kapacitne stačiť)
L191: Interval 30 min (sólo vozy, v lete prípadne kĺby, v Rusovciach prípoj na L90)
L37: Interval 15 min
L30: Interval 15 min (premáva len v úseku Patrónka-Lamač a späť, v oboch smeroch tesný prípoj na 37)
Výhody: Možnosť vytvorenia prípojov pod Mostom SNP, zlepšenie intervalu v okrajových MČ (okrem Čunova), možnosť vytvoriť prípoje medzi linkami 70, 77, 87 a 98 (najmä prestup na 98 by sa hodil ako čiastočná náhrada zrušenej 74)
Nevýhody: Zhoršenie intervalu pre Čunovo, nutnosť prestupu pre cestujúcich z hornej časti Lamača ďalej za Patrónku.
Stazoval si sa na motanie busov po Senci a pri tom vam tam stoja vsetky vlaky ,ktore stoja aj v Senci. Bolo by jednoduchsie navazat ludi priamo tam.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladimír
1. Na príchod L37 zo Záhorskej Bystrice, L70 z Podunajských Biskupíc a L91 z Čunova nadväzuje na zastávke Most SNP odchod L37 smer Záhorská Bystrica, L70 smer Podunajské Biskupice a L91 smer Čunovo.
2. L37 v úseku Most SNP - Vrančovičova je koordinovaná s L30
3. L30 v úseku Patrónka - Lamač je koordinovaná s L63
4. L63 v úseku Patrónka - Račianske mýto je koordinovaná s L21
5. L63 v úseku Nám. F. Liszta - Avion je koordinovaná s L61
6. L61 v úseku Avion - Letisko je koordinovaná s L96
7. L21 v Devínskej Novej Vsi je koordinovaná s L20
8. L61 v úseku Račianske mýto - Clementisova je koordinovaná s L39
9. L39 v úseku Trnavské mýto - Cintorín Slávičie údolie je koordinovaná s L31
Preto si neviem predstaviť vytrhnúť pár liniek z tohto kontextu a zmeniť im interval. Netvrdím, že by som 15min. interval nevnímal ako pozitívum, ale potom by naň mali prejsť všetky linky, ktoré dnes majú 15 min. a nie len niektoré. Otázka samozrejme je, kde na to vziať.