m@rtin: už som to tu raz písal, ale musím znovu.
Načo sa stále vraciaš k tomu 10 min. lístku??? V Bratislave má skoro každý, kdo pravidelne cestuje MHD predplatný - mesačný, 1/4ročný, ročný lístok - A TIE SÚ V POROVNANÍ S PRAHOU (BRNOM, ...) ROVNAKO DRAHÉ!
Ešte pre Tvoju informáciu: napr. v Budapešti stojí jednorazový neprestupný cestovný lístok 120 Ft, čo je viac ako 20 Sk.
Načo sa stále vraciaš k tomu 10 min. lístku??? V Bratislave má skoro každý, kdo pravidelne cestuje MHD predplatný - mesačný, 1/4ročný, ročný lístok - A TIE SÚ V POROVNANÍ S PRAHOU (BRNOM, ...) ROVNAKO DRAHÉ!
Ešte pre Tvoju informáciu: napr. v Budapešti stojí jednorazový neprestupný cestovný lístok 120 Ft, čo je viac ako 20 Sk.
tr3mp
"Prečo sú na plánovanom metre dve prestupné stanice, keď by bohato stačila jedna? Kto navrhoval tie podzemné obchádzky?"
Zrejme kvôli tomu, aby bola zabezpečená lepšia obsluha centra a najmä cieľov, ktoré sú priveľmi rozptýlené (hlavná stanica, autobusová stanica) a zrejme by ich bolo nemožné umiestniť "do kríža".
Predpokladám, že keď sa Ti navrhované riešenie nepáči, vedel by si navrhnúť lepšie vedenie trás. Môžeš ho, prosím, uviesť do diskusie, zaujímalo by ma, ako si to predstavuješ (trasy, polohy staníc, kde by bol ten jediný prestup, atď).