Reply on: tr3mp #18604:
Nie som projektant, ale urcitú predstavu mám. Resp. asi 3 verzie a všetky počítajú s Hlavnou stanicou, s Nivami i Centrom. Ale to je na dlho, resp. viem to nakresliť. Písať o tom, je príliš na dlho. Čo sa týka stránok, Pražská MHD nemá tak perfektne spracovanú históriu, resp. skoro vobec. Ale pre bežného užívateľa sú v prvom rade informácie o výlukách a nových linkách (táto stránka to má) a priameho vyhľadávania trasy cesty. Čo sa týka toho vyhľadávania na www.dpb.sk... Človek musí vedieť presné znenie názvu zastávky. Je to citlivé dokonca i na dľžne. Síce je tam uvedené že je to testovacia verzia, ale i tá je dokonca v ČEŠTINE.
České firmy sú plné slovenských programátorov a oni niesú schopný ani preložíť pár slov (cca. 40) do slovenčiny.
Ja niesom ten, čo len frfle, ale štve ma, že priamo DPB nebolo schopné spraviť "stránku pre cestujúcich" ale len takú, aby bola.
Ja som ale strašne rád, že sú nadšenci, ktorý spravili túto stránku imhd. Povodne som si myslel, že sa na toto zmohol DPB, ale až potom som si prečítal "Info o iMHD". Hlavne som bol milo prekvapený obšírnym zoznamom a fotkami starých trolejbusov. Keď som v 89. prišiel do Blavy na školu, tak ešte jazdili tie červené okrúhle trolejbusy, ktoré "spievali". Mal som spolužiaka, ktorý to dokázal výborne imitovať.
Preto neberte moju kritiku ako typickú slovenskú neschopnosť niečo pochváliť. Len som v niektorých veciach puntičkár. :-))
tr3mp
"Prečo sú na plánovanom metre dve prestupné stanice, keď by bohato stačila jedna? Kto navrhoval tie podzemné obchádzky?"
Zrejme kvôli tomu, aby bola zabezpečená lepšia obsluha centra a najmä cieľov, ktoré sú priveľmi rozptýlené (hlavná stanica, autobusová stanica) a zrejme by ich bolo nemožné umiestniť "do kríža".
Predpokladám, že keď sa Ti navrhované riešenie nepáči, vedel by si navrhnúť lepšie vedenie trás. Môžeš ho, prosím, uviesť do diskusie, zaujímalo by ma, ako si to predstavuješ (trasy, polohy staníc, kde by bol ten jediný prestup, atď).