Zdravim pánové,
Chtěl bych se zeptat jestli je ještě v BA šance, potkat o víkendu Karosy 700 a podobnej kus historie popřípadě kde je to "tutovka" díky moc
U nas (SVK) myslim ze ziadna, Brno tusim z dacim experimentovalo (alebo Hradec Kralove?) avsak vysledok popravde nepoznam. A ak ma este pamat nesali, tak rusaci (alebo ukrajna ci kera rit vychodna) urobli zopar prekopaviek 14Tr vratane moznosti rekuperacie (nova TV). Ovsem tu sa zmenil aj design vozidla, nove napravy a ine blbosti, takze prakticky miesto penazi na nase TrM si urobili (okrem NP) moderne vozidla. Tymto istym sposobom modernizuju v poslednej dobe aj T3, T3M(T6B5) a spol....
Napad vsak dobry, otazne moznosti. Ak vsak moznost dosadit lacnejsie moznost rekuperacie, preco nie? Nove vozy v takom kvante tak skoro nebudu (myslene u nas), a stare ak by mohli celkom radikalne usetrit, why not? Sme predsa stratovy....
a co keby ten nas ju vymenil za dve 14 ky + kupil aspon 2 - 3 t busy z Presova, kde narozdiel od BA a KE ich aj udrzuju, pri pojazdnom Vrakovisku v DPB navrhujem este par elin z Prahy... a vyradene busy z DE na ktore budu urcite bezpecnejsie ako vrakosy a ikarusy...
doprava bude uz len hustejsia. Po dobudovani Slnecnic si Dolnozemska este uzije svoje. Takze je dobre, ze sa urobi uz teraz, ked proti nemu nebude nikto namietat.
Chceli ste myslenie dopredu, koncepciu pre destarocia, ked sa nieco dopredu urobi nadavate, ze na co.
Iste, za starých čias premávky električiek do Karlovky bola Jesenského obojsmerná. Ale po zrušení pôvodnej trasy (1972?) už zostala, pokiaľ viem, len jedna koľaj (a boli vybrané aj spojky na Štúrovu), druhá bola opätovne doplnená až v 1979. Keď sa otvorila nová trať do Karlovky, tak sa asi rátalo s tým, že všetko z KV bude jazdiť cez Šafko a až do toho augusta 1979 to tak bolo.
Presne a trolejbus smeruje von z Predstaničného námestia. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ZabliYute
ďakujem