Reakcia na: fanatikmhd #184674:
Iste, za starých čias premávky električiek do Karlovky bola Jesenského obojsmerná. Ale po zrušení pôvodnej trasy (1972?) už zostala, pokiaľ viem, len jedna koľaj (a boli vybrané aj spojky na Štúrovu), druhá bola opätovne doplnená až v 1979. Keď sa otvorila nová trať do Karlovky, tak sa asi rátalo s tým, že všetko z KV bude jazdiť cez Šafko a až do toho augusta 1979 to tak bolo.
Už vieš?
, tak kedze su jedine prevadzkove vozy v BA, a ostatne mesta v podstate novsie modely este len teraz zavadzaju, nie je to moc s cim porovnavat. Skusal Trollino 12, neporovnatelne lepsie, avsak, roky nepoprieme. Takze suma sumarum ked vezmem rok vyroby, stav, udrzbu ala DPB (lepiacou paskou prilepene kabiny), stav nasich trati a ciest, tak po 9Tr druhy najlepsi solo trolejbus zatial v BA (21Tr ma najazdenych tolko km, kolko mam ja kg, 24Tr Agora nebola zla, ale kedze bola velmi kratucko a nez sa na nej ludia naucili (obzvlast pamatam ako ludia miesto dopytu stlacali nudzove odvzdusnenie) tak nemozem sa vyjadrovat, 24Tr pre Presov ci keru tu bola ani neviem ci behala vobec s cestujucicm, rovnako IK415T) Ale opat, co voz, to unikat. Porovnavam najma vozy z Hrobonovej, stav a funkcnost z pohladu vodica vozov z Trnavky neviem, preto ti to komplexne na vsetky vozy povedat nemozem.
ZabliYute
podla popisu je to predstaničné námestie, ale ja si ani za nič neviem spomenuť kde presne to je
http://imhd.sk/ba/media/gn/00084413/6614-pocas-letnej-burky.jpg