Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: fanatikmhd #184630:
No presne to, Škody, T3ky a podobmé veci 10-25 rokov saté majú hlásenie, a nové vozidlá nie...
Reakcia na: Andreas.Papak #184628:
Tak ono, trošku na pravú mieru :

TAM 272 A 180M po GO na LBC dostavali akusticke hlasice, kratke sorky ich fasovali, mercedesy maju nadherne reproduktory bez hlasica (aspon sa castejsie pusta radio cze ne, najma pocas MS v hokeji 😃 ),

A prave nato sa montovali na novsich soroch BUSE panely vnutorne aj do zadneho clanku tesne za klbom..Skoda len, ze to chlapci nedoriesili, a dostali to vozy bez SEE&STOP, miesto tych ktore toto dostali.
Akor otazne ostava, kam sa tie hlasice podeli, a ako je mozne, ze zasrate K2 ci SANOSy MALI hlasice (i ked z magnetofonovych pasiek) zatial co moderne vozidla za drahe peniaze takuto, myslim ze v 21. storoci na zapad od Kavkazu, standardnu vybavu nemaju?!
Reakcia na: Andreas.Papak #184626:
Mal som na mysli sólovoz...
Reakcia na: Peter6607 #184627:
Čoo 😃 To aj Tambusy mali hlásenie? Hm, tak klesáme s úrovňou 😕 .... Ide hlavne o to, že v takom Sore, s tým debilným See&Go televízorom, a s panelom len vpredu, je v zadnej časti vozidla nemožné vyznať sa v neznámej oblasti...
Reakcia na: Andreas.Papak #184624:
Tak to neviem, ale kam pomizli hlásiče z TAM BUSov?
Reakcia na: dedek #184590:
??? Na 5-ke bežne chodia T6, a už som videl aj T3. Nevidím v tom problém, kapacita je podobná, a v prípade 2×T3 je kapacita mnohokrát väčšia ako pri K2S 🙂
Reakcia na: fanatikmhd #184593:
Dík za Komisárky 🙂 Znie to logicky 🙂
Reakcia na: Peter6607 #184589:
Áno, lebo 2201 je požičaná. Ale prečo nehlásia zastávky ostatné Sory a hlavne Mercedesy? Nech mi niekto nehovorí, že nemajú repráčiky...
Reakcia na: MatejBA #184622:
Viem o tom, že sú vodiči, ktorí takéto veci promptne hlásia a záložák naozaj príde. Ja som hovoríl o princípe, nie o konkrétnom prípade. A ak jeden bol na inej linke, stále tam je druhý ?
Reakcia na: Solider #184619:
A povies mi ako vies, ze to nenahlasil a napriklad nebol prave vtedy zalozak "fuc" na inej linke? 🙂
Reakcia na: S499.1023 #184617:
Keď sa nemýlim, tak v rokoch 1977 až 1979, ale či aj potom neviem, lebo ako som písal, prešiel som k vrčákom.
Ja sa nehádam, že sa nedá jazdiť po podchode, ale vtedy padlo také rozhodnutie a bolo akceptované. To odbočovanie bolo pred prestavbou Tr. mýta.
Čo sa týka prejazdu okolo benzínky - je to vec vkusu a rizika. Iné je rovný úsek a iné plný oblúk.
Reakcia na: S499.1023 #184618:
Bolo to budovane sucasne s podchodom a celou krizovatkou.
Reakcia na: MatejBA #184599:
Čo ak sa spontánne rozhodli, že idú do mesta? Mali to nahlásiť na dopravný podnik, že teraz si uráčime cestovať? Už je rok 2012, DPB nie je firma, ktorá len plní centrálne zadaný plán, ale rovnako by mala okrem vykonania objednaných výkonov pracovať na zlepšovaní dobrého mena firmy a svojho attitude. Ten vodič nechal na zastávke 50 potencionálnych platiacich zákazníkov, mal to nahlásiť do vysielačky a dispečer tam mal poslať jeden z tých dvoch nočných záložákov. Načo potom existujú tieto služby?
Reakcia na: dedek #184560:
Nie som si celkom istý, ale nebolo to odbočenie vybudované až práve pri výstavbe podchodu? A to o klenbe je samozrejme nezmysel - akože jazdu priamo (Vajnorská - Krížna a vice versa) klenba vydrží bez problémov a jazdu párkrát denne Miletičova - Vajnoská a späť by nevydržala? A prečo by potom spojku pri výstavbe podchodu rovno neodstránili?
Reakcia na: dedek #184558:
V ktorých rokoch? Mňa začali električky zaujímať až tak okolo 1979 a to sa už rozhodne nevyužívala.
Ad benzínka: Okolo milióna iných benzíniek električky chodili a nevadilo.
nielen že DPB neinformuje na svojej stránke že zajtra 34-ka premávať nebude( teda táto informácia tam je , ale ak si človek neotvorí oznam o výluke v Rači tak ju nenájde) ale ešte aj ,keď do plánovač cesty zadáte zajtrajší dátum tak vyhodí ako možné spojenie aj L34 (ináč to iste aj tu na imhd)
a CP pre X3 ? či to by som chcel už príliš veľa
Bol by DPB taky laskavy a zverejnil CP linky X91 pocas nadchadzajuceho vikendu? Ako si ma cestujuci naplanovat cestu?
Reakcia na: 810zssk #184612:
Tú otázku, že kam idú, si kladiem aj ja najmä pri nočáku 1:10, keďže v pracovný deň je mesto relatívne prázdne.
Reakcia na: matt11 #184610:
Ja N 31 využívam sporadicky smerom z Mlynskej od zavedenia nových nočákov a zas sa nedá povedať, že každý deň býva brutálna plnka. Skôr by som povedal, že plnka je len na Bažanta na Mlynoch a možno dve, tri akcie. I keď je pravda, že tento rok, čo som tam dvakrát bol a vracal sa nočákom, tak mi prišiel plnší ako minulé roky. Žeby otvorili niekde nový veľký podnik?
Reakcia na: matt11 #184610:
Otazka je, ti ludia idu kam? Len do centra, alebo aj prestupuju? Lebo ak idu len do centra (resp. na intraky pri Lafranconi) tak by som namiesto zdvojenych spojov riesenie videl v posilneni na 30 minutovy takt v kriticke noci a casy.

Taky rychly nacrt CP (vyjazditelne jednym vozom): http://i49.tinypic.com/29n704k.png
Akurat by N21 a N31 museli striedat 3:24.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.