Na Kollarku pri deravej kocke teraz lubia zastavovat priamo v jazdnom pruhu... pricom je zvlastne ze trolejbusaci tam zastavuju uplne bez problemov pri obrubniku, len busy (najma nocaky) na to kaslu.
Miesto "za" malo byť "na". Kasselské obrubníky sú drahšie ako bežné, a keď investor vo svojom rozpočte "veľkodušne" vybuduje ledva 2 m široký chodník pri použití klasického obrubníka, pri drahšom Kasselskom mu už v rozpočte nevyjde ani na tie dva metre. (všetko to platí podľa bratislavskej logiky samozrejme)
Vraj na žiadosť SlovakLines ( bezpečnejší výjazd na ul. Svornosti cez svetelnú križovatku? )m.č. pod Biskupice premiestnila pred 5-6 rokmi zastávku smer Rovinka z predchádzajúcej polohy pri plote cintorína na začiatku Šamorínskej na dnešné miesto na Mramorovej 100 m pred križovatku Mramorova- Svornosti pri Baumaxe preto musia z mesta jazdiť po dlhšej trase. Vlani som sa snažil o premiestnenie uvedenej zastávky pred nemocnicu- spoločná so 70kou, aby si prípadne vodič mohol vybrať kade chce vychádzať. Žiaľ všetci kompetentní ( M.č. Pod. B., SlovakLines, BID, BSK, D.k.-Uhler,) zdôvodňujú ako a prečo sa to nedá, magistrát tvrdí že súčasťou projektu vlaňajšej opravy ul. Svornosti je aj obojsmerne výstavba nových zastávok na ul. Svornosti pri Baumaxe, takže je v pláne úplné vytlačenie regio-dopravy z Pod. Biskupíc, a zrušenie možnosti prestupu. ☠
Otázne je, na čo tam budú tri pruhy na tomto úseku Rusovskej, keď v križovatke je z každého vstupuen jeden pruh (od Panónskej plus bus pruh) týmto smerom.
Tam je nika lebo vraj keď bude Petržalka stred (Petržalka city) komplet tak podľa projektu budú 3 pruhy na Rusovskej pokračovať až po križovatku s Jantárovou. (Už usporiadanie neviem, ten úplne pravý asi bude odbáčací a pripájací?)
Úplný nezmysel, čo porobili, keďže doteraz tam boli aj so zastávkou tri pruhy, teraz sú štyri. Cykloriešenie samozrejme žiadne, pretože predsa nie je v žiadnom dokumente, tak ho nemôžeme spraviť (a samozrejme aj ak by bolo, tak by sa na chodník dali značky cestička pre chodcov a cyklistov, pred zastávku zosadni z bicykla a bolo by vyriešené). ?
Mám aj foto, kde je vidno aj pôvodná šírka chodníka. Navyše vôbec nerozumiem na čo bol v tomto mieste potrebný zastávkový záliv (dnes sú tam dva pruhy plus zastávka) a hlavne takej šírky. Chodník (aspoň v priestore kde budú ľudia vystupovať) by kľudne mohol byť aspoň tej šírky, ako je v priestore prístrešku (ktorý sa chvalabohu na ten úzky chodník nezmestil).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike