Ako vtip to bolo dobré............. (prečítal som si to až dnes.) To už sú študenti tak pohodlní, že potrebujú autobus až ku vchodu internátu? My sme chodili na ústie Hroboňovej na ulicu Lovinského alebo na pražskú a prežili sme to.
Tak pokial mala Skoda od prahy urcitu objednavku a vychadzame z tvrdenia, ze vyroba 1 elektricky trva 20 mesiacov a objednany pocet kusov sa zmenil mozno rokovaniami za posledny stvrtrok az polrok, tak ich par urcite naskladnia, kedze objednavku 28 elektriciek okresali na 11 (nenechaju predsa rozostavanu elektricku len tak stat na linke)
Počet nových ucelených súprav elektrickej a nezávislej trakcie pre prímestskú a regionálnu železničnú dopravu 39 ZSSK
Počet nových električkových a trolejbusových vozidiel 149 mesto Bratislava, mesto Košice
Dĺžka vybudovaných električkových tratí v km 2,4 mesto Bratislava
Dĺžka zmodernizovaných električkových tratí v km 20,9 mesto Bratislava, mesto Košice
Na zastávke "Mlynská" je CP 128-ky (tej rannej zmluvnej dopravy) vylepený v smere k ŽST DNV aj v opačnom smere. ? Ale v tom opačnom smere je aj terčík, takže ten bude správny aj preto, že po ceste ešte má stáť na zastávke "Štefana Králika" (smer Dúbravka a pod.).
Kuriózne však je, že naŠtefana Králika má z Mlynskej jazdnú dobu má 5 minút tak ako aj linka 20, ktorá stojí aj na troch zastávkach po ceste... Máte niekto osobnú skúsenosť či tieto zvláštne spoje 128-ky berú aj bežných cestuúcich? V CP nie je žiadna poznámka, takže by mali...
Ale veľmi mätúce je ako písal 810zssk, že tie spoje idú len po Mláku (pritom nestoja na Glavici, Vápencovej ani Rakyte). Podľa toho CP by sa totiž mali aj s cestujúcimi otočiť a ísť po riadnej trase až do Devína.
Nova elektrickova trat bude len jedna (Petrzalka I.), ale su tam aj modernizacie existujucich.
Okrem novych trolejbusov a elektriciek sa tam dostalo aj 39 novych elektrickych a dieslovych jednotiek. Skoda, ze sa k tymto cislam dostavame az pod tlakom nevycerpania OPD.
verzia OPD 3.0 umoznuje zjavne vystavbu, rekonstrukciu elektrickovych trati, trolejbusovych trati, taktiez obnovu vozovheo parku elektriciek a trolejbusov a spominaju sa aj ine mesta co maju trolejbusy.
bola by to bomba, keby to bolo namiesto filialky. este pockat na zoznam narodnych projektov, co tam vsetko bude
Že tam bola odpojená fotobunka z dverí takže tie sa zavrú od momentu otvorenia automaticky po pár sekundách bez ohľadu na pohyb ľudí. A ináč ani neviem, či ako dopyt slúži to červené tlačidlo stop alebo iba to zelené "typické dopytové" pri dverách, alebo aj to v bočnici pri sedadlách medzi 1. a 2. dverami v NP časti(ači je to dopyt na 1. alebo 2. dvere). A áno je pravda že po zastavení sa otvoria neskôr. ale to je dané napr. aj tým že vodič musí po úplnom zastavení pre otvorenie dverí prepnúť takú páku, čo je zaistenie vozidla elektrickou brzdou..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
albert.BKV.zrt