Ja zas hovorim ze je zbytocne aby ludia isli od Prokopa peso ked ich ten autobus moze jodit rovno pred vchod za nulove naklady. Bavime sa o 10 busoch denne + par navyse v nedelu.
Ja som nepovedal, že by mali zakázať prepravu ľudí do nejakého veku. Ja som len povedal, že je zbytočné aby autobus alebo trolejbus premával po areáli internátu Horského parku ak pred bránou tohto parku je zastávka, na ktorú sa ľudia kľudne presunú aj pešo. Ten areál nie je tak veľký, že by ľudia sa museli po ńom voziť autobusom. A navyše, ak na inej ulici je ďalšia zasatávka, ktorá je tiež v pešej dostupnosti.
Ale to je vec názoru.
A ten podvozok, čo je na nízkopodlažnej električke asi najkomplikovanejšia záležitosť, na metrový rozchod vytiahnu z klobúka, a len šupnú pod tú rozostavanú električku, ktorej interiér bude tiež navlas rovnaký pri štandardnom rozchode...
No ze mne ide z domu 201 na stanicu. Ale na stanicu zvladnem ist aj peso. Tak podla tvojej logiky by sme ju mali zrusit (alebo tam aspon zakazat prepravu ludi do 40 rokov)...
Pointa toho navrhu na predlzenie je ze ak vsetci (alebo drviva vacsina) cestujucich idu na jedno miesto, preco ich neodviest rovno tam? Ked by to nestalo skoro nic navyse?
Nechaj ho. My z nitrianskej diskusie vieme kto je Pilgrim. A ja osobne ľutujem tie deti, čo bude učiť. (Až skončí vysokú školu.(usudzujem podĺa indícií ktoré som z jeho príspevkov získal.)) ☺
Ako vtip to bolo dobré............. (prečítal som si to až dnes.) To už sú študenti tak pohodlní, že potrebujú autobus až ku vchodu internátu? My sme chodili na ústie Hroboňovej na ulicu Lovinského alebo na pražskú a prežili sme to.
Tak pokial mala Skoda od prahy urcitu objednavku a vychadzame z tvrdenia, ze vyroba 1 elektricky trva 20 mesiacov a objednany pocet kusov sa zmenil mozno rokovaniami za posledny stvrtrok az polrok, tak ich par urcite naskladnia, kedze objednavku 28 elektriciek okresali na 11 (nenechaju predsa rozostavanu elektricku len tak stat na linke)
Počet nových ucelených súprav elektrickej a nezávislej trakcie pre prímestskú a regionálnu železničnú dopravu 39 ZSSK
Počet nových električkových a trolejbusových vozidiel 149 mesto Bratislava, mesto Košice
Dĺžka vybudovaných električkových tratí v km 2,4 mesto Bratislava
Dĺžka zmodernizovaných električkových tratí v km 20,9 mesto Bratislava, mesto Košice
Na zastávke "Mlynská" je CP 128-ky (tej rannej zmluvnej dopravy) vylepený v smere k ŽST DNV aj v opačnom smere. ? Ale v tom opačnom smere je aj terčík, takže ten bude správny aj preto, že po ceste ešte má stáť na zastávke "Štefana Králika" (smer Dúbravka a pod.).
Kuriózne však je, že naŠtefana Králika má z Mlynskej jazdnú dobu má 5 minút tak ako aj linka 20, ktorá stojí aj na troch zastávkach po ceste... Máte niekto osobnú skúsenosť či tieto zvláštne spoje 128-ky berú aj bežných cestuúcich? V CP nie je žiadna poznámka, takže by mali...
Ale veľmi mätúce je ako písal 810zssk, že tie spoje idú len po Mláku (pritom nestoja na Glavici, Vápencovej ani Rakyte). Podľa toho CP by sa totiž mali aj s cestujúcimi otočiť a ísť po riadnej trase až do Devína.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon
Kuriózne však je, že naŠtefana Králika má z Mlynskej jazdnú dobu má 5 minút tak ako aj linka 20, ktorá stojí aj na troch zastávkach po ceste... Máte niekto osobnú skúsenosť či tieto zvláštne spoje 128-ky berú aj bežných cestuúcich? V CP nie je žiadna poznámka, takže by mali...
Ale veľmi mätúce je ako písal 810zssk, že tie spoje idú len po Mláku (pritom nestoja na Glavici, Vápencovej ani Rakyte). Podľa toho CP by sa totiž mali aj s cestujúcimi otočiť a ísť po riadnej trase až do Devína.