Prosím niekoho o odpoveď:
1. Ako je to oficiálne s dopytovým otváraním dverí v DPB? Som povinný v každom type voza hľadať
čí náhodou netreba niečo stlačiť pred vystupovaním, alebo to je povinné iba u MBCC? Viackrát
som bol totiž svedkom toho že sa jednoducho dvere napr. v Citelise neotvorili kým cestujúci
tlačidlo nestlačil.
2. Ak sa stlačí tlačidlo "kočík" v MBCC, vie to vodič jasne identifikovať, že bude kočík/vozík
vystupovať? Včera chcel totiž na zastávke Romanova smer Vyšehradská vystúpiť pán s pani,
ktorá bola na vozíčku z L95, riadne si dostatočne dlho pred zastávkou stlačili tlačidlo kočík, ktoré
je v tom priestore, a vodič v zastávke zastavil úplne geometricky presne pred stĺp pouličného
osvetlenia a automat na cest. lískty s druhými dverami. Až na upozornenie ďalších cestujúcich
dvere zavrel a posunul sa 3 metre ďalej...
Nebude to ten, čo zmizol z Hálovej pri rekonštrukcii zastávky?
Inak, sa mi to iba zdá, alebo "nový" chodník na Hálovej je asi o 1/3 užší ako bol ten pôvodný? Ak som dobre videl, mini JCD prístrešok asi nebude priamo na ňom, ale pripravili preň podklad za chodníkom... A to napojenie na bývalý chodník musel fakt vymyslieť nejaký génius - kedysi to bol súvislý chodník, dnes je to "pripojené" na betónom zaliaty trávnik, pričom pôvodný asfalťák je o 1,5 metra vpravo ?
žeby cena? keď loďou môžeš ísť na Devín za 7 e (pred pár rokmi to bolo tuším okolo 4,50-5), tak 10 e za najkratšiu cestu mestom na Slavín 2x25 minút mi príde dosť nešťastne zvolená tarifa...
Autobusy samozrejme na Mlake koncia a nepokracuju do Devina. To by sa museli teleportovat aby to stihli. Rano robia iba tu zmluvnu dopravu ci co to je.
Ja som na zastávke "Štefana Králika" smer Mláka dnes videl dva CP 128-ky. Jeden bežný a druhý tej zmluvnej dopravy (ktorá je zrejme prístupná pre každého, lebo je to tam vylepené bez akejkoľvek obmedzujúcej poznámky s označním linky 128).
Trasa vyzerá dosť zvláštne. Ako predchádzajúca (a zároveň prvá) je uvedená zastávka "Mlynská" a za ňou hneď "Štefana Králika". Následne "Mláka" a potom vraj ide po svojej trase s obsluhou všetkých zastávok až do Devína Čiže prejazd cez obratisku je na Mláke pravdepodobne aj s cestujúcimi. Ráno medzi 5 - 7 h sú štyri spoje a jeden je po 11 h.
Mám aj fotku toho cesťáku, ale je dosť nekvalitná, tak len na vyžiadanie. Celkovo to vyzerá divne, lebo ak je to zo zastávky "Mlynská" myslené ako prípoj na linky 20, 21, 28 z centra mesta, tak na Mláku je to najkratšie po Opletalovej ul. ako premávala 23-ka (čiže NIE cez sídlisko - zastávku "Štefana Králika").
Presov vyraduje troleje http://imhd.sk/po/doc/sk/10827/Vyradovanie-trolejbusov-Skoda-15-Tr-pokracuje.html , narozdiel od BA trolejbusov z PO vydrzia v CR, UA a PL este 5 az 10 rokov... sup nakupovat aspon par..lebo pri snoch o vozovom parku v BA, novych elinach a realite na busoch sor shity asi nebude absolutne na com na T linkach jazdit. Sorka ludia PO uprimne povedane neznasam ( sukromne dovody) ale udrzbu T busov maju v SR najlepsiu.
Teda... dobre... Dnes som najmä kvôli vybavovačkám precestoval dokopy asi 3 hodiny MHD... Zhrniem to: Strašný stav interiéru električiek, najmä T3 (grafitty, nálepky...), strašný stav zastávok (plagáty, grafitty, CHýBAJúCE CEST. PORIADKY...), celkovo zaneriadené vozidlá, v Tedome 1107 som skúsil nechtom oškrabať "čmáranicu" z okna, a išlo to... Ešte spomeniem "zarastené Trnavské Mýto... Nepochopím čo celé prázniny kompetentný robili... Ešte sa opýtam, za upratovanie, a čistenie vozidla zvnútra zodpovedá vodič? Ďakujem
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
IK435_FAN
1. Ako je to oficiálne s dopytovým otváraním dverí v DPB? Som povinný v každom type voza hľadať
čí náhodou netreba niečo stlačiť pred vystupovaním, alebo to je povinné iba u MBCC? Viackrát
som bol totiž svedkom toho že sa jednoducho dvere napr. v Citelise neotvorili kým cestujúci
tlačidlo nestlačil.
2. Ak sa stlačí tlačidlo "kočík" v MBCC, vie to vodič jasne identifikovať, že bude kočík/vozík
vystupovať? Včera chcel totiž na zastávke Romanova smer Vyšehradská vystúpiť pán s pani,
ktorá bola na vozíčku z L95, riadne si dostatočne dlho pred zastávkou stlačili tlačidlo kočík, ktoré
je v tom priestore, a vodič v zastávke zastavil úplne geometricky presne pred stĺp pouličného
osvetlenia a automat na cest. lískty s druhými dverami. Až na upozornenie ďalších cestujúcich
dvere zavrel a posunul sa 3 metre ďalej...