Ahoj, nevie mi niekto z Vás povedať, aký je postup pri návrhu novej linky? Idem robiť maturitnú prácu na túto tému a neviem čo mám dať do osnovy Pracujem aj na vybavení externého konzultanta v DPB ale na to mám ešte 2 týždne a tú osnovu musím mať do zajtra. Len dneska som sa to dozvedel takže potrebujem pomôcť. Ďakujem
Napriklad preto, ze ten bus je urceny prave pre cestujucich co tam idu, takze nakolko ide o ucelovy spoj, bolo by fajn keby ich to hodilo rovno k budove.
141 sa vypravovala pred prazdninami, takze predpokladam ze sa bude aj teraz.. 64 nemoze byt nahradou 141, lebo 64 ma znacne nizsiu kapacitu, nevyckava na vlaky, atd.
To sa musis spytat priamo na dopravnom podniku, toto su neoficialne fanstranky.
Kazdopadne, problematika obehov vozidiel je velmi zlozita a neda sa to posuvat len tak nahodne hore dole. Problem je okrem ineho v tom, ze vozidlo ktore robi tebou uvedeny odchod predtym robi nocak (N91), ktory nadvazuje na N93 a teda sa neda len tak posunut o par minut skor. Je pravda, ze v Cunove ma potom relativne dlhu prestavku, ale tam zrejme ide o splnenie zakonom danych limitov. Na zaver, ak by sa ten spoj posunul skor tak medzi nim a dalsim by bola pauza vyse 30 minut.
Znova sa zmenil CP 91 ,posunul sa odchod v mojom pripade z Kovacsovej na 4.47 smerom most SNP,kde prestupujem na 70 s odchodom 5.05-cesta trvá cca20 min.a to treba ešte prejsť cez niekolko semaforov.Ak už niekto tak rád posúva časy odchodov,nemohol by tento posunúť na 4.40?Z Rusoviec naozaj nie je veľa iných možností,ako cestovať do mesta,prípadne by bolo dobré sa cez MiU spýtať občanov,čo si myslia o pripravovanej zmene.
Akurat ze tu roloval cely ciel, navyse prilis rychlo a podstatna informacia bola len tazko citatelna.
Rolovanie je fajn pre povedzme nacestne zastavky na bocnej tabuli - tam nic proti nemu nemam. Ale ciel tam ma byt stale... druha vec je ze mozno by stacil nazov podujatia aby tam bol cely cas.
Ak za 2 sekundy stihnu prejst vsetky tieto fazy:
- prvy napis
- prazdna tabula (WTF?)
- druhy napis
- prazdna tabula (WTF?
tak na jednu pripada 0,5 sekundy a to nehovorim o tom, ze sa to este musi rolovat, co z toho berie cas.
Vysledok je teda taky ze to je velmi zle citatelne. Nechapem preco to nedali vsetko naraz.
Tiež sa tej zmene CP na 128-ke čudujem. Možno je to chyba - skôr cez víkend zrušenie ranných spojov by bolo logické...
Ja som márne dúfal, že so začiatkom nového školského roka sa cez špičky zlepší interval zo 60-minútového na 30-minútový. ?
Je tam však ešte jedna zmena - z Mláky je porušený pravidelný hodiný interval v 18. minútu cez pracovné dni (v dvoch prípadoch - 11:34 h a 13:34 h). Teda ak to nie je chyba...
dik, tie pasma so si ani nejak navsimol, uz potom chapem. zaujimalo by ma, co sa bude v buse zobrazovat, kde ma byt pasmo?: bude tam 1, alebo 0, alebo nic?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
Kazdopadne, problematika obehov vozidiel je velmi zlozita a neda sa to posuvat len tak nahodne hore dole. Problem je okrem ineho v tom, ze vozidlo ktore robi tebou uvedeny odchod predtym robi nocak (N91), ktory nadvazuje na N93 a teda sa neda len tak posunut o par minut skor. Je pravda, ze v Cunove ma potom relativne dlhu prestavku, ale tam zrejme ide o splnenie zakonom danych limitov. Na zaver, ak by sa ten spoj posunul skor tak medzi nim a dalsim by bola pauza vyse 30 minut.