Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Pisal som niekde o konkretnom vlaku? Z mojich skusenosti to nebolo vacsinou viac ako spominanych 10 min. Pauza v Prahe v smere do Nemecka 11 min.ako pises no smerom do BA je to 16 min. Drazdany a Berlin su este dlhsie ako som pisal.
Vlaky chodia dost plne od Budapesti a kopec ludi pokracuje do Nemecka.Vyuzivane hlavne mladymi do 26r na rozne karety a zlavy. Plati aj v opacnom smere. Staci si pozriet rezervacky na kupakoch resp.nad sedackami. Ja neriesim vlaky do Viedne tie nech vedu kade chcu .
Reakcia na: 810zssk #182933:
V tomto považujem za extrém 4-vagónový EC Avala ? Keď som s ním šiel naposledy, meškal 1:45 h 🙂 Predpokladám, že za meškanie mohla hlavne kontrola na schengenskej hranici, ale aj tak by ma zaujímalo priemerné meškanie do Berlína
Reakcia na: 810zssk #182931:
Odkiaľ to máš? Lebo čo mám info, tak sa má naopak pridať nejaký pár spojov BA - Praha - Nemecko.
Reakcia na: david1 #182938:
Inak este by ma zaujimalo kde si nasiel tu vyrovnavacku v Prahe. Jesenius ma v Prahe 11 minut, to nie je nic moc.

http://poloha.vlaku.info/vlak/174/ - poslednych 5 dni prisiel na uzemie Nemecka tri krat s meskanim nad 15 minut a z Prahy odisiel s rovnakym meskanim s akym do nej prisiel
Reakcia na: dedek #182939:
No vsak hej 🙂
Reakcia na: david1 #182938:
Myslim si ze je skratka malo ludi, ktori by take dlhe trasy vyuzivaju. Uprimne, ist z Bratislavy do Hamburgu dennym vlakom je pre vacsinu ludi nezmysel.

Pre dopravcov to imho tiez nie je nejake velmi atraktivne, kvoli zlozitej vyrovnavke vykonov a tomu ze suprava im lieta cez pol Europy.

No a potom tu mozno budu aj obchodne zaujmy OBB a DB na trase Vieden - Nemecko kde je asi preferencia aby sa netranzitovalo cez CR.
Reakcia na: 810zssk #182935:
Skrátka a dobre, pri mojich ojedinelých cestách za využitia služieb DPB - ak nastúpim a po vložení CL do označovača mi tento lístok neoznačí, tak ma to viac nezaujíma, nakoľko som použil najbližší označovač a zároveň niesom povinný riešiť nefunkčnosť zariadenia dopravcu. Prípadné pokračovanie sa dozvieme možno čoskoro ?
Reakcia na: 810zssk #182937:
Podľa DP vozidlo, v ktorom nefunguje viac ako jeden označovač musí ísť do vozovne na opravu. Ale vo väčšine prípadov stačí reštartovať palubný počítač a oni fungujú. Ak to ovšem vodič nemá na háku, čo je už iná kapitola.
Neviem o tom ,ze by to bol prezitok. V Prahe v Drazdanoch a Berline to malo vyrovnavacie prestavky ,takze tie meskania sa vacsinou minimalizovali. Tam bude iny dovod teda ak to zrealizuju. Tieto vlaky sa na seba aj tak budu cakat ,takze ak bude mat meskanie prvy zostane to aj pokracujucemu. No z mojich castych ciest je meskanie u tychto vlakov vacsinou do 5-10 min.resp ziadne.
Reakcia na: Rosaria #182936:
Tam sa podla mna da hovorit o chybe dopravcu 🙂
Reakcia na: 810zssk #182935:
ale co ked vo vozidle nefunguje ani jeden oznacovac? ?
Reakcia na: Sommelier #182934:
Na tom sa zhodneme, moje tvrdenie je ekvivalentne tvojmu ze si presvedceny ze by si vyhral, aj ked si to naformuloval o cosi lepsie.

Ak chces byt exaktny tak PP stanovuje povinnost preukazat sa platnym CL, nie "preukazat sa platnym CL ak si si ho mal kde oznacit" 😛 V skutocnosti by sa ale pouzila ina logika a sice ze vo vozidle bol funkcny oznacovac. Ina vec je ak by si k nemu nestihol prejst.
Reakcia na: 810zssk #182929:
To či by som prehral by určil súd a nie ty, všakže (verím, že aspoň na tom sa zhodneme).
Ešte raz - v prepravnom poriadku nie je napísané, že som povinný si označiť lístok v najbližšom "fungujúcom" označovači a ja ako cestujúci nie som povinný skúmať ich funkčnosť a vôbec ma nemusí zaujímať iný označovač, keďže tam je uvedené "najbližší". A kto iný ako dopravca je zodpovedný za funkčnosť (najbližšieho) označovača cestovných lístkov ? Ja ???
Reakcia na: david1 #182932:
Napriklad dovodom moze byt ze nie je uplne najlepsie ak meskaju vlaky niekde v Nemecku kvoli tomu, ze z Madarska to (opat) prislo s meskanim ? Okrem toho nezabudajme, ze na trase Praha - Hamburg mozno DB prestanu spolupracovat s CD.

A taketo dlhe trasy su uz prezitkom.
Aky je dovod rozdelovat rokmi zauzivane spojenie Budapesti s Berlinom resp.Hamburgom?
Reakcia na: TomJ #182928:
GVD 2013 sa to este netyka, ale Eurotakt sa bude rozdelovat v Prahe. Teda vlaky z Viedne a Budapesti cez Brno budu v Prahe koncit a do Nemecka budu vlaky samostatne vychadzajuce z Prahy. Samozrejme sa to nedotkne Metropolu... neviem sa presne dopatrat kedy k tomu ma dojst, 2014?
Reakcia na: 810zssk #182929:
v inom oznacovaci, ktory tiez nefungoval ?
Reakcia na: Sommelier #182927:
Nie je za to zodpovedny. Ty si mal moznost si oznacit listok v inom oznacovaci. Dobrovolne si to nevyuzil.

Proste si si nesplnil povinnost preukazat sa platnym CL a prehral by si to.
Reakcia na: 810zssk #182926:
Kedy a prečo sa má skrátiť? Pozeral som návrh GVD 2013 a tam sú aj vlaky do Nemecka a ani oznam o žiadnej výluke som nenašiel. Alebo som zle pochopil Tvoju otázku?
Reakcia na: 810zssk #182925:
Moje odôvodnenie by bolo jasné - neoznačený cestovný lístok u seba mám, avšak nakoľko nefunkčnosťou zariadenia dopravcu nebolo možné lístok si označiť a nakoľko prepravný poriadok hovorí len o najbližšom označovači, ja som si svoju povinnosť splnil a za to, že sa nemôžem preukázať platným cestovným lístkom je zodpovedný v tomto prípade dopravca. Pokutu by som samozrejme odmietol uhradiť, preukaz totožnosti by neuvideli a pokus obmedziť moju osobnú slobodu by nemusel dopadnúť dobre - z môjho laického právneho pohľadu som v práve ja a som presvedčený o tom, že v prípade súdneho sporu by mi bolo dané za pravdu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.