http://i46.tinypic.com/bf3z85.jpg
Nový Čas zase perlil. Mesto bude nakupovať klimatizované spoje z eurofondov. ? Ak mysleli nákup trolejubosov + električiek je to pozitívna správa, že budú klimatizované. ?
Zarazilo ma aj to, že rozdiel medzi klimatizovaným a neklimatizovaným autobusom je 30 000,- €... Tipujem, že mysleli SOR-ky keďže CapaCity ju maju všetky... Nechápem čo môže stáť na tej pseudo klíme tak veľa keď tá klimatizácia do strešných vetrákov (čo má aj Citaro) je účinnejšia a jedna jednotka stojí 5000,- € t.j. kĺbový autobus vybavený ňou by stál 15 000,- € Čo tak ju domontovať do neklimatizovaných SORov? Napr. v Nitre používajú daný typ aj v SOR-kách http://www.k-report.net/discus/obrazky/81/33/718133.jpg (foto z k-report).
Nový Čas zase perlil. Mesto bude nakupovať klimatizované spoje z eurofondov. ? Ak mysleli nákup trolejubosov + električiek je to pozitívna správa, že budú klimatizované. ?
Zarazilo ma aj to, že rozdiel medzi klimatizovaným a neklimatizovaným autobusom je 30 000,- €... Tipujem, že mysleli SOR-ky keďže CapaCity ju maju všetky... Nechápem čo môže stáť na tej pseudo klíme tak veľa keď tá klimatizácia do strešných vetrákov (čo má aj Citaro) je účinnejšia a jedna jednotka stojí 5000,- € t.j. kĺbový autobus vybavený ňou by stál 15 000,- € Čo tak ju domontovať do neklimatizovaných SORov? Napr. v Nitre používajú daný typ aj v SOR-kách http://www.k-report.net/discus/obrazky/81/33/718133.jpg (foto z k-report).
Ale to je obecny problem vsetkych NP vozidiel
ceres