Trať do Stupavy je už úplne znesená, jediný pozostatok po nej je vchodové návestidlo do Devínskeho Jazera a staničná budova v Stupave. Bývalé "Stupavské" koľaje nahradí v dohľadnom čase nové nástupište zast. Devínske Jazero z., ktorého hrana už stojí, keďže trať 110 sa "koridorizuje" a práve tieto koľaje č. 4 a 6 boli v mieste nového nástupišťa...
Chlapci, nechcem sa vám pliesť do debaty, ale mám pocit, že som niekde videl fotky, ako sa trať do Stupavy fyzicky rozoberá ? len teraz neviem, či sa mi to snívalo, alebo naozaj ?
Chcel by som vediet ci budu rano zo zastavky Toryska premavat autobusy a trolejbusy, podla samotnych liniek a odchodv by mali cca od piatej rano, no ked si dam vyhladat spojenia medzi zastavkami tak mi to dava spojenia od deviatej rano...nikde som ale nevidel oznam, ze by nemali premavat...
tusim ta niekto nasral ?
nie riesili sme reklamu vo firme (2010) a viva tam vychadzala najlepsie.
Len uz si to presne nepamatam, ale bolo to porovnanie cielovej skupiny, bonitnosti danej skupiny a jej volnych prijmov, resp vyska prijmov.
Skutocne nie je pre mna ako spolocnost podtstany zakaznik s 500 v hrubom, ktory 440 da na hypoteku.
Ak niekto reklamu riesi len cez pocuvanost, sledovanost je debil.
Ak chcem predavat geriavit forte tak si zvolim ine medium v inom case ako ked chcem predat adrenalinovy park a ine medium a cas pre predaj dovolenky v v indickom a tichom oceane.
Ja som na funku tiez zacinal a dnes ich pocuvat nemozem, rovnaka pesnicka trikrat do dna ma proste zabija. Uz ani ranna show sa pocuvat neda.
Momentalne SRo, BestFm a aligator, ale ten pomenej.
Mesto je zo zákona povinné zabezpečiť dopravnú obslužnosť Záhorskej. Správne by to teda malo byť tak, že mesto sa vykašle na Mariánku, aby pre ZB zostala kapacita.
Problémom je, že ten záujem nikto nemal. Dokonca ani samotné mesto. Či je trať vyťažená na 85% alebo na 110% ja posúdiť neviem, takže beriem údaje ktoré sú k dispozícii. Tak isto nie som strojár, aby som vedel posúdiť statiku mosta. Strojkoľanenie je zatiaľ akurát tak na papieri vo forme štúdie, že sa to rieši budem akceptovať, až budú prebiehať stavebné konanie. Lebo takto sa to môže riešiť ďalších 20 rokov. ?
- Tak sa tá trať nemala administratívne zrušiť. Stačilo prejaviť záujem, však?
- Vlakom na hl. st. by to mohlo trvať pod 25 minút, pokiaľ by vlak medzi Thebensee a Preßburg Hbf. išiel bez zastavenia, pričom by dochádzalo aj k nižším nárokom na kapacitu dráhy.
- TrAť 110 rozhodne NIE JE maximálne vyťažená, až budeš nabudúce v Prahe, tak ti požičiam KCP a pozrieš si napr. trať 171, čo je taktiež len čiastočne peronizovaná dvojkoľajka, navyše len s baboblokom. Okrem toho je v súčasnosti riešené strojkoľajňovanie trate 110.
- Most ponad diaľnicu si treba pozrieť a nešíriť JPP.
- Prečo by mal BSK platiť 3-5x viac za dopravu rovnakéh množstva ľudí, keď potenciál Stupavy je podstatne väčší ako na nejaký sólo šukafón?
Obávam sa, že si úplne, ale úplne mimo. Funrádio počúvajú tí, ktorí ho počúvali, keď začínalo vysielať a to teda rozhodne JE najbonitnejšia skupina. Naproti tomu nejaký SRo1 ppočúvajú akurát tak nebonitní dôchodcovia, zvyknutí na rozhlas po drôte.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MichaE