skutocne? napocuvanejsie radio v najbonitnejsej skupine?
Naco ti je pocuvanosti Funka ci Expresu, ked ich pocuvaju deti co maju vlastnych zdrojov tolko kolko im mamicka da rano na desiatu.
Myslím, že keby sa chcelo, tak by sa dala obnoviť aj bez tých všelijakých prieťahov so súčasnými normami. Ale keď sa nechce, tak to je horšie ako keď sa nemôže. V tomto štáte sa robia aj ďaleko nepochopiteľnejšie čachre-machre. Rovnako ja môžem potom argumentovať tým, že táto trať bola protiprávne fyzicky zlikvidovaná. Ako sa na tú trať dostal ten likvidačný vlak (patriaci nie ŽSR, ale súkromnej spoločnosti) aj s vagónmi? Ako to, že ho pustili na administratívne zrušenú trať?
Vazeni, myslite si ze DPB si moze vyberat? Nie, DPB moze len vyuzit ponuku radia, lebo oni do toho inak velmi nepojdu ked to bude iniciativa DPB. Kazdopadne, takyto barter bude mat zmysel len ak partnerom bude niekto vacsi, teda Expres, RTVS, Fun, potazmo E2 a Jemne. Ale zas ked si pozriete ich cenniky tak za tu sumu moc reklamy nedostanu. Napr. Expres ma za bratislavsku regionalku 200 - 300 eur. Iba po 18h ju ma za 80, ale tam zas moc ludi neoslovis. A vobec, naco DPB potrebuje reklamu v radiu? Oznamy o vylukach im odvysielanu aj zdarma v spravodanstve ked vyjde tlacovka.
I keď sa to tu už rozoberalo, ale napíšem ti to ešte raz:
- administratívne zrušená trať sa nedá zákonným spôsobom administratívne obnoviť, jedine že by spĺňala všetky súčasné normy, čo by si vyžiadalo nemalé náklady,
- vlakom na hl. st. by to trvalo minimálne 30 minút,
- trať 110 medzi BA hl. st. a DNV je už dnes v špičke maximálne vyťažená, nie aby sa po nej motali ešte nejaké ďalšie 813-913tky,
- v zlom technickom stave je vraj (to neviem posúdiť) most ponad diaľnicu,
- prečo by BSK platiť 3-5x viac za dopravu rovnakého množstva cestujúcich?
?
Možno nechýbala keď sa tam v 1979 zastavila pravidelná osobná doprava, ale v tom čase neboli počas dopravnej špičky na cestách také zápchy, ako teraz. Za 20 - 25 minút mohol byť vlak zo Stupavy na Hlavnej stanici v BA. Ale to by BSK nesmel dotovať len svojho "vyvoleného" dopravcu Slovak Lines. A čo keď bola administratívne zrušená? Tak sa mala zasa administratívne obnoviť. V zlom technickom stave nebola.
ano sbs plati dpb,to je pravda,ale ved sbskar ma vediet ze co su jeho povinnosti a este ked je v takom podniku ako je dpb,ved sediet pri pocitaci,to vie kazdy,nekontrolovat auta,ci ludi,myslim tym vstupky,a pod.maju nariadene kontrolovat autobusy,trolejbusy,a kasle sa nato,zaco su potom plateni,a stazuju sa na to ze maju male vyplaty,prejst sa po areali vecer ako obchodzka a to je vsetko,acakat na rano kedy bude koniec sluzby. ?
RTVS ešte áno bo pre nich každý peniaz dobrý ? Funko a Expres zaujíma MHD asi tak ako Lenina kapitalizmus ? ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
PVo