...Ešte niečo máličko k téme: cestujúci v BA JE de facto ZÁKAZNÍK...ale bohužiaľ, on si službu vybrať nemôže...je iba JEDEN poskytovateľ onej služby v BA-a ten funguje ako roky zanedbávané dieťa nesvedomitých rodičov!... Iba s tým rozdielom, že ak "živý" rodič zanedbáva dieťa, vezmú mu ho a dostane ho do starostlivosti človek, ktorému záleží na jeho osude a stará sa oň s láskou... Nie je to tak aj v prípade DPB? Tí, ktorým naozaj na osude dopravy a prepravy osôb záleží, sú často príliš "ďaleko" alebo príliš "nízko"... Neviem, dokedy vydrží "vzťah" podniku k cestujúcemu, keď de facto už teraz mu za jeho peniaze ponúka neadekvátne služby...a tiež, ako dlho vydrží "vzťah" medzi zamestancami a ich chlebodarcom, keď sa k nim stavia tak macošsky... Veď i slabé dieťa, keď vidí u rodiča snahu, že i keď sa momentálne pohybuje v ekonomickom a sociálnom nedostatku, snaží sa zo všetkých síl rodiča podržať!!! Ktovie, čo by na to povedali "moji" ľudia...
). Výpravňa v Petržalke je v žalostnom! stave-z "nábytku" odpadávajú triesky aj celé kusy a pamätá si určite starých Keltov...manipulační vodiči (podotýkam, že je ich asi 5) majú "úradovňu" o rozmeroch asi 2x2, v ktorej zaberajú väčšinu priestoru plechové skrine a biedny nábytok, kde majú VŠETKO, čo v práci potrebujú-na prezlečenie, osobné veci a pod. JA osobne som presvedčená, že oblekový a kravatový pán z riadenia by si tam na svoje neprišiel... 
Z