Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Max #180224:
Ja sa nemám prečo hnevať/nehnevať. Nehovorím, že tá linka nie je celkom šikovná, ale vzhľadom na ten interval a existenciu 34 a 204 je mi ľahostajná. ?
Reakcia na: MatejBA #180233:
Tarifa kazdopadne nic take neobsahuje a myslim, ze uz niekto riesil ze to pokutuju. Zalezi ale aj od revizora, ci sa mu to chce pipat... aj mne PCL nie vzdy pipne, niekedy ked vidi ze mam kartu tak ma necha tak. To neznamena ze staci si za 5 eur kupit kartu a cestujes zdarma 😃
Reakcia na: Kapo #180226:
Konkrétne spoje 31 a 39 chodia v pracovné dni skoro ráno, večer po 20tej a cez víkend celodenne podľa CP v tolerancií +2 (náskok) -3 (meškanie). V pracovné dni medzi 7 a cca 19.30 to meškanie v závislosti od aktuálnej dopravnej situácie v meste býva väčšie, okolo 3-15 min.
Reakcia na: 810zssk #180227:
Ale cestujúca nemôže písať sťažnosť, lebo nemá odkiaľ vedieť že 90tka musí čakať. Nikde v ozname ani zverejnenom cp sa to, pokiaľ viem, nespomínalo. Ona môže, tak ako sem, napísať podnet na DPB aby sa čakali (na základe konkrétnej skúsenosti kde to tak nebolo). A DPB keďže vie že sa musí čakať, už následne môže riešiť toho vodiča.
Reakcia na: 810zssk #180232:
No mna ked kontrolovali a dostavali sme "docasny" ISIC bez cipu (ktorym som sa preukazal - kedze nestihali nam ich dat vcas) tak nebol ziadny problem ani komentare od revizorov. Tak potom som mozno mal iba stastie ...
Reakcia na: MatejBA #180231:
Nemozes.
Reakcia na: 810zssk #180228:
Pokial mas ISIC ako taky, tak si mozes kupovat zlavnene listky, ale nie PCL.
Reakcia na: Kapo #180229:
Ano mala 🙂
Reakcia na: 810zssk #180228:
Dakujem krasne za informacie,
Co sa tyka mojej ISIC karty,tak je vydana fakultou,takze by relativne mala platit,kedze mi ju vsade uznavaju,alebo to radsej nemam riskovat?
Dakujem krasne,pekny den zelam.
Reakcia na: Kapo #180226:
ISIC ako taky neplati. Platia vsak studentske cipove karty vydavane skolami. Takato karta moze mat aj vizual ISIC.

Zastavky na znamenie su vyznacene v CP, inak sa stoji vsade.
Reakcia na: Mike #180225:
V takom pripade nezostava nic ine len cestujucej odporucit napisat staznost na vodica co nepockal.
Zdravim,
Chystam sa do BA a zaroven sa chystam pouzit MHD,kedze som nou este nemal tu cest cestovat,preto by som sa chcel opytat,ci sa na zlavnene listky uplatnuje karta ISIC,ci autobusy stoja na kazdej zastavke,alebo je nutne dat na znamenie,ze chcem vystupovat,v mojom pripade su to spoje 31 a 39 a ci chodia nacas,alebo je to tak ako vsade na Slovensku.
Dakujem krasne
Reakcia na: Max #180223:
Taka poznamka v služobnom cestovnom poriadku L90 je (že má nutne čakať na 91)
Reakcia na: ivanbuto #180219:
Pre splnenie aspon prvej podmienky - zriadenie linky "prepájajúcej Pražskú ulicu s Mudroňovou" stacilo vybudovat trol. vedenie, aspon jednosmerne od Cerveneho kriza cez ul. Na hrebienku a dole Drotarskou s napojenim pri vozovni. Podla mojho osobneho nazoru by to bolo efektivnejsie tahat jednu linku (64) tade, hoc jednosmerne, ktora by obsluzila aj Budkovu, C.kriz, domy na kopci a skoly a urady v okoli Drotarskej, nez trolejbus do lokality Lovinskeho (teraz sa urcite 3A nahneva) a mat nezmyselny prestup na 41 pri vozovni.

Ale to by bolo velmi zlozite, lebo by bolo treba na jednej ulici presunut par kandelabrov a pri vozovni v idealnom pripade vybudovat kruhovy objazd, ktory by riesil plynulost dopravy v krizovatke Budkovej, Hrobonovej a Matusovej...
Reakcia na: Mike #180222:
Inak povedane, bolo by vhodne zakomponovat do jazdneho poriadku linky 90 malu, sotva postrehnutelnu poznamocku typu č - odchod zo zast. az po prichode L91 a umoznit prestup vlcakov. Inak je to zase cela prevadzka linky 90 kontraproduktivna... vlastne ako asi vsetko u depebeee ?
Reakcia na: qq.qq1 #180221:
Dobre, zvážime
Mám pripomienku k prestupu zo spoja 91 na 90 na zástavke Gaštanova alej. Na tejto trase spoj 91 zväčša meško už 2-3 minúty a spoj 90 ho na uvedenej zástavke nečaká, lebo na prestup je vymedzená len 1 minuta. Na výtku šoférovi 90 že nepočkal spoj 91 odpovedal, že on sa musí držaťb platného cestovného poriadku. Proti tomu sa nedá namietať. Aby spoj 90 nepremával prázdny, tak ostáva len na DPmB aby napr. bus 90 vychádzal zo svojej končiacej stanici (ŽS Rusovce) až vtedy, keď popri ňom prejde spoj 91, alebo aby ho čakal na zástavke Gaštanova alej. Prosím zvážte moju pripomienku
Reakcia na: Petto #180217:
povedal by som, ze zalomenie vlecky trochu skresluje a ide o klasicky ventilator. Aj voz vlavo ma v prednej casti ventilatory, co vozy s klimou nemaju...
K téme 41/64:

Osobne si nie som istý, či je z hľadiska europeňazí nutné nahrádzať autobusovú linku 41. Nikto totiž hodnoverne nepovedal, čo presne bude Európska komisia vyhodnocovať. Merateľné kritériá v projekte hovorili len o počte prepravených cestujúcich. Ostatné aspekty boli uvedené v časti "zdôvodnenie potreby navrhovanej činnosti v danej lokalite". Naozaj bude niekto vyhodnocovať, či stav po vybudovaní trate plne zodpovedá zdôvodneniu? Totiž napísané je tam okrem skrátenia 41 napríklad aj toto:

- "... umožní zriadenia trolejbusovej linky prepájajúcej Pražskú ulicu s Mudroňovou" (nesplnené)
- "... umožní redukciu ďalších súbežných autobusových liniek." (nesplnené)
- "... posilní vyťažené autobusové linky č. 84 a 184... potreba zvýšenia kapacity tejto dopravnej obsluhy je akútna" (čiastočne splnené)

V zdôvodnení je taktiež chybne vyrátaná úspora na výjazdových/dojazdových kilometroch.


Podľa mňa by sa mala linka 41 čo najskôr obnoviť v pôvodnom stave (resp. v intervale 20 min celodenne cez pracovné dni - nevidím z dopravného hľadiska dôvod na interval 40 min.) a linka 64 zrušiť až do zavedenia nového linkového vedenia trolejbusov.

Pri novom linkovom vedení by boli dva varianty:

Č. 1: 64 na Lovinského, 41 skrátená (zvážač k trolejbusom), avšak v dobrom intervale (12/15/12//30), ktorý by čiastočne kompenzoval nútený prestup pri vozovni.
Č. 2: 64 po Prokopa Veľkého, 41 ponechaná v plnom rozsahu. Ak by sa zároveň zlúčili 34+84, využitie 64 na Prokopa Veľkého by mohlo byť celkom slušné a usporili by sa aj km na autobusoch. Samozrejme zlúčenie 34+84 má aj svoje negatíva.

Skúsenosti z terénu sú také, že z ľudí, ktorí nastúpia pri vozovni na 64, vystúpi malá časť už hore na Hroboňovej, ďalšia časť na Sokolskej, ďalšia na Predstaničnom, niektorí pokračujú aj ďalej. To znamená, že pomerne veľká skupina cestujúcich je vyslovene donútená do prestup pri vozovni a potom prestupujú o pár zastávok znovu, zatiaľ čo pôvodne ich 41 zaviezla priamo k prestupným zastávkam. Tiež neberiem argument stanice, fakt je ale taký, že inde sa 41 už otočiť nemôže. A samozrejme keď si ľudia na toto spojenie zvykli, je pre nich atraktívne...
Reakcia na: Ike #180212:
Ad 4) Blbosť. Spojenie Patrónka - Červený kríž by malo ostať.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.