No najskor by mala byt spojena 41 s tou 147 ci co to jazdi od budkacu dole na hodzko. Tento sytsem skutocne nema prilis, a mozno sa zasmejes, ale poznam z tej oblasti minimalne zo 20 ludi co chodili max po SAV (Sokolska) na ten slavny NEPRESTUPNY listok . Tento krok bol praveze trosku odveci, moznoze kebyze je aj ten zvysok 41 zatrolejovany a tade vedie 64, tak je to podstatnejsi prinos. A vlastne, aky bol problem s prevadzkou 41 v trase Hodzovo namestie - Budkova - vozovna hrobonova? (nezacinat s midibusmi a uzkymi cestami, zavolam odtahovku a aj stary YK 280 sa pretiahne po trase 147) To male kinderko by to myslim kludne zvladlo, pripadne na sedlo so striedackou s dodavkami (alebo celodenne dodavky, v spicke s lepsim intervalom). Toto by uz predsa len tych ludi trosku motivovalo bez prestupu priamo do centra (Hodozovo namestie).
Mimochodom, pokial som dobre videl, tak som vlastne prilis nevidel oznamy! (alebo som proste isiel prilis skoro rano?)
Takze z premavky novej linky:
- to cakanie na voz. Hrobonova je imho naozaj neprimerane dlhe.. otazka znie ci s tym vedia nieco urobit...
- zhruba polovica cestujucich zo 41 pokracovala 64kou na zastavky Karpatska, Racianske myto a SAV -> pre tychto ludi ide o zlepsenie dopravy
- slecna z Drotarskej zhrozenym tonom riesila ako bude chodit na stanicu (ocividne cela Drotarska denne chodi na stanicu), pricom ako riesenie nasla spojenie 41kou na VozHrob, 64kou na Predstanicne, pesi presun na SAVku a potom 93 na stanicu ?
Kazdopadne, aj ked som zastancom prestupneho systemu, toto podla mna nie je riesene dobre... na vine je asi hlavne obratisko Budkova ktore brani normalnemu CP... nehovoriac o 20/40 minutovom takte v sedle co je tiez fajnova uchylnost..
A inak, 41 je oznacena dojazdovym cielom... zeby nikto v DPB neratal ze tam raz bude koncit normalna linka a nenahrali ciel?
Ja si pamätám (len neviem presne kedy to bolo), že linky 100 a 39 premávali po Pražskej, Brnianskej a Mlynskou dolinou k televízií. To bolo kôli výstavbe mostu Lafranconi (a bolo to tak okolo roku 1989-90), ale nepamätám presne.
No a dalšia vec, doteraz sa dalo na ceste 41 (napr. z Predst. nám.) k archívu cestovať na 15-min. lístok. Po novom sa to nebude dať, keďže je neprestupný.
idem mimo témy ale nevadí možno to tu bolo (aj tak je to hlúposť) všimli ste si že na zastávke Chatam Sófer hlási v niektorých elektrických koľajových vozidlách niečo na štýl: ,, Chata só´´ alebo zle počujem autobusy neviem jazdím tade iba občas
Prestupny system forever:
- Pri prestupe 41 -> 64 v spicke budu cestujuci na Hrobonke cakat 5 minut
- V sedle ma 41 takt 40 minut co nie je ani huste ani zapamatatelne... hlavne ked idete smerom na Drotarsku tak sa nemozete spolahnut na to ze ku kazdej 64 nadvazuje 41
- Pri prestupe 64 -> 41 na prestup 4 minuty
Ako presne sa pouzivaju trolejbusove vyhybky kde su dve pismena? Napriklad AB? Vodic stlaci obe tlacidla?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
derik