Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Takze z premavky novej linky:
- to cakanie na voz. Hrobonova je imho naozaj neprimerane dlhe.. otazka znie ci s tym vedia nieco urobit...
- zhruba polovica cestujucich zo 41 pokracovala 64kou na zastavky Karpatska, Racianske myto a SAV -> pre tychto ludi ide o zlepsenie dopravy
- slecna z Drotarskej zhrozenym tonom riesila ako bude chodit na stanicu (ocividne cela Drotarska denne chodi na stanicu), pricom ako riesenie nasla spojenie 41kou na VozHrob, 64kou na Predstanicne, pesi presun na SAVku a potom 93 na stanicu ?

Kazdopadne, aj ked som zastancom prestupneho systemu, toto podla mna nie je riesene dobre... na vine je asi hlavne obratisko Budkova ktore brani normalnemu CP... nehovoriac o 20/40 minutovom takte v sedle co je tiez fajnova uchylnost..

A inak, 41 je oznacena dojazdovym cielom... zeby nikto v DPB neratal ze tam raz bude koncit normalna linka a nenahrali ciel? 😃
Reakcia na: AAA #179483:
Ja si pamätám (len neviem presne kedy to bolo), že linky 100 a 39 premávali po Pražskej, Brnianskej a Mlynskou dolinou k televízií. To bolo kôli výstavbe mostu Lafranconi (a bolo to tak okolo roku 1989-90), ale nepamätám presne.
Reakcia na: derik #179549:
To zas nie je problem, ved pocet ludi co tam pouzivali 15 minutovy listok je mizivy.
Reakcia na: 810zssk #179538:
No a dalšia vec, doteraz sa dalo na ceste 41 (napr. z Predst. nám.) k archívu cestovať na 15-min. lístok. Po novom sa to nebude dať, keďže je neprestupný.
Reakcia na: OBUS #179547:
Pokracuje, nemaj obavy.
Páni, ako pokračuje rekonštrukcia Sanosu? ❓
Reakcia na: trac230 #179541:
Hospodárska: Hospod-a 😃
Reakcia na: trac230 #179543:
Upresnenie:
omyl na moje strane chatofer napísal som chatasó.
Reakcia na: PVo #179542:
Omyl ale aj tak pri tom množstve problémov ktoré DPB má je to to len maličkosť ?
Reakcia na: trac230 #179541:
"Chatofer" to hlási. Zastávku Hybešova zase niektoré električky hlásia "Šova".
idem mimo témy ale nevadí možno to tu bolo (aj tak je to hlúposť) všimli ste si že na zastávke Chatam Sófer hlási v niektorých elektrických koľajových vozidlách niečo na štýl: ,, Chata só´´ alebo zle počujem autobusy neviem jazdím tade iba občas
Reakcia na: 810zssk #179539:
Oprava, dokonca 13 minut..
No a prestup z posledneho spoja 41 na 64 je s cakanim 8 minut... stat pri voz. Hrobonova 8 minut o jedenastej vecer, no proste atraktivna MHD.
Prestupny system forever:
- Pri prestupe 41 -> 64 v spicke budu cestujuci na Hrobonke cakat 5 minut
- V sedle ma 41 takt 40 minut co nie je ani huste ani zapamatatelne... hlavne ked idete smerom na Drotarsku tak sa nemozete spolahnut na to ze ku kazdej 64 nadvazuje 41
- Pri prestupe 64 -> 41 na prestup 4 minuty
Reakcia na: Technopol #179536:
pár mesiacov počkaj, teraz som sa pustil do '61 🙂
Reakcia na: 810zssk #179482:
Mám doma mapu z 1991 takže ak bude čas tak to hodím kechovi podobne ako sme robili 1989
Ako presne sa pouzivaju trolejbusove vyhybky kde su dve pismena? Napriklad AB? Vodic stlaci obe tlacidla?
Inak zmluva s Mariankou stale nie je...
Reakcia na: Petto #179516:
U štvordverových verzií s lepším usporiadaním interiéru je rýchlosť výmeny cestujúcich plus/mínus rovnaká. Nemeral som to, je to len moje empirické presvedčenie 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.