Takze z premavky novej linky:
- to cakanie na voz. Hrobonova je imho naozaj neprimerane dlhe.. otazka znie ci s tym vedia nieco urobit...
- zhruba polovica cestujucich zo 41 pokracovala 64kou na zastavky Karpatska, Racianske myto a SAV -> pre tychto ludi ide o zlepsenie dopravy
- slecna z Drotarskej zhrozenym tonom riesila ako bude chodit na stanicu (ocividne cela Drotarska denne chodi na stanicu), pricom ako riesenie nasla spojenie 41kou na VozHrob, 64kou na Predstanicne, pesi presun na SAVku a potom 93 na stanicu ?
Kazdopadne, aj ked som zastancom prestupneho systemu, toto podla mna nie je riesene dobre... na vine je asi hlavne obratisko Budkova ktore brani normalnemu CP... nehovoriac o 20/40 minutovom takte v sedle co je tiez fajnova uchylnost..
A inak, 41 je oznacena dojazdovym cielom... zeby nikto v DPB neratal ze tam raz bude koncit normalna linka a nenahrali ciel?
- to cakanie na voz. Hrobonova je imho naozaj neprimerane dlhe.. otazka znie ci s tym vedia nieco urobit...
- zhruba polovica cestujucich zo 41 pokracovala 64kou na zastavky Karpatska, Racianske myto a SAV -> pre tychto ludi ide o zlepsenie dopravy
- slecna z Drotarskej zhrozenym tonom riesila ako bude chodit na stanicu (ocividne cela Drotarska denne chodi na stanicu), pricom ako riesenie nasla spojenie 41kou na VozHrob, 64kou na Predstanicne, pesi presun na SAVku a potom 93 na stanicu ?
Kazdopadne, aj ked som zastancom prestupneho systemu, toto podla mna nie je riesene dobre... na vine je asi hlavne obratisko Budkova ktore brani normalnemu CP... nehovoriac o 20/40 minutovom takte v sedle co je tiez fajnova uchylnost..
A inak, 41 je oznacena dojazdovym cielom... zeby nikto v DPB neratal ze tam raz bude koncit normalna linka a nenahrali ciel?

trac230