4 chodi natrieskaná iba v úseku Polus - Molecova, v iných úsekoch je poloprázdna.
Inak už asi 3 krát som zažil, že do Dúbravky prišli dve 4 v rozostupe 1-2 min. ?
osobná skúsenosť:
v rači sa mi stalo pár krát, že 5 a 3 išli smerom na Komisárky vo vláčiku, respektíve tak minútu za sebou.
L2 chodí v podstate prázdna, nevydel som zatial, že by v nej niekto vôbec stál.
L4 chodí natrieskaná, je tam fakt tlačenica. Uvidíme čo prinesú ďalšie dni.
Tak ja navrhujem aby sa po otvoreni tunela sluzby ocislovali ako 5/21, 5/22, 5/23, atd... ked to zas popraska tak vodici len nahodia do palubakov o 20 vyssie poradie a hura jazdime po starom.. ? ? ?
cize 20. maja je to hotove v idealnom pripade... ale za tu cenu a dobu je to iba sanacia v najnevyhnutnejsom rozsahu, ten problem co tam nastal sa moze kludne objavit zasa niekde inde dalsiu zimu ? aj keď zasa čo by sme chceli keď mesto aj dpb sú brutálne zadĺžené a preúverované...
http://bratislava.sme.sk/c/6306819/chodniky-na-sturovej-ulici-chcu-znizit-na-uroven-cesty.html
"Kvôli zdynamizovaniu električkovej dopravy Schlosser uvažuje aj nad vypnutím svetelných križovatiek na Jesenského ulici a Kamennom námestí."
zrejme možno považovať za úspech, že sa o tom aspoň začína uvažovať, keďže doteraz sú na Kamennom super-hyper potrebné semafory, ktoré akurát tak všetkých (chodci+tramy) brzdia... som však zvedavý, či nenarazí na primárny odpor priamo na magistráte a potom na ešte väčší medzi greenhornmi...
V Budapešti na to majú také šikovné semafóriky so šípkami, z ktorej koľaje pôjde vozidlo ako prvé ? . Inak ale je samozrejme usporiadanie otočiek s protismernými koľajami už dávno zavrhnuté a nemoderné. Konkrétne v Gaštaňáku je to obzvlášť zvrhlé riešenie, nútiace substrát prebiehať medzi zastávkami, keďže z rôznych nástupíšť odchádzajú linky na rovnaký smer.
Rovnako.... Tak ale Xky zatiaľ netreba, takže to neponáhľa.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kecho
"Kvôli zdynamizovaniu električkovej dopravy Schlosser uvažuje aj nad vypnutím svetelných križovatiek na Jesenského ulici a Kamennom námestí."
zrejme možno považovať za úspech, že sa o tom aspoň začína uvažovať, keďže doteraz sú na Kamennom super-hyper potrebné semafory, ktoré akurát tak všetkých (chodci+tramy) brzdia... som však zvedavý, či nenarazí na primárny odpor priamo na magistráte a potom na ešte väčší medzi greenhornmi...