No, takze trochu som si tu nasu siet presiel... samozrejme za spicku sa neda stihnut vsetko... v prvom rade som pozitivne prekvapeny ze ludia o zmenach vedeli... teda vacsina.. kazdopadne vedelo o tom dost ludi na to aby mal kto informovat tych co nevedia. Co vzhladom na to ze nebola ziadna vacsia kampan je velky uspech. Ani raz som nevidel, ze by sa cestujuci pytal vodica kam ide, vsetci nastupovali suverenne, zrejme vediac kam ta linka ide.
Druhy zasadny dojem: Prazdne to chodi. Teda vo vseobecnosti. Ta vytazenost je velmi prijemna, vacsina spojov ktorymi som isiel bola plne obsadena na sedenie + par ludi na statie. Tak dajte vediet ci som len mal stastie, alebo to je naozaj efekt noveho linkovania
No a teraz tie Zlate.. chvilocku som si postal a vysledky su:
- 6:46 odisla 4ka zaplnena relativne slabo, naberala len z 56ky
- nasledne prislo relativne dost vela regiobusov: smerom k elektrickovej zastavke sa vydalo az cca 83 ludi (par sice preslo na 65ku, ale ti su kompenzovani tymi ktori boli vygenerovani na ZP), takze na zastavke vznikol slusny dav... styria ludia si to nasledne rozmysleli a sli 53kou... kazdopadne 6:54 odisla dost tak priemerne naplnena 4ka, obavam sa ako to vyzeralo dalej... najviac ludi na ZP doviezla 630 a zrychlene spoje zo Senca
- do dalsieho odchodu Slovak Lajns doviezol 29 ludi, o 7:02 sme odisli bez stojacich cestujucich.. v useku Odbojarov-TrMy v prednom vozni stali iba siesti ludia a to si este styria z nich mohli sadnut...
Takze tie regiobusy to budu trochu ovplyvnovat, ale inak velka spokojnost...
OK, vychadzal som z toho, ze by to bolo ako pri 16ke, ze v podstate jazda by v palubaku koncila uz na Postovej/Marianskej, ale tak ak sa to bude riesit tak je dobre... mozno by istym riesenim bolo dat prikaz prehodit jazdu v medzizastavkovom useku (cez sestku) a teda na SNP/Kamenne by prisli uz preznaceni. Akurat zastavku by to tam neodhlasilo
Nuž pravidelnosť električiek do KV/Dúb. sa nekoná. Dnes ráno pod Novým mostom s krátkymi rozostupmi išli 6,5,9,4. A pred nimi som videl pri Lafranconi 6 (t.j. medzi dvoma 6 nešla iná električka).
Na 9ky dat K2S by som sa urcite neodvazil.. to by si kapacitne odniesla KV
Co sa tyka odpoludnajsej 6ky, ani na tomto fore nie je zhoda, ci je dolezitejsi interval 8min, alebo co najdlhsia doba prevadzky, sucasne riesenie je isty kompromis ..uvidime, rozhodne nejde za rovnake kilometre predlzovat rozsah prevadzky i zvysovat kapacitu..
Dakujem, predbehol si ma, pocty prichadzajucich SL busov sedia, presne som vcera pocital podla cp.sk, moj osobny odhad vystupu bol cca 15%, takze som rad, ze aj ofic.statistiky poukazuju na taketo cislo.. teda aj ked zratam 630 + SL, z tohto dovodu problem na ZLP s kapacitou (aspon v tomto smere) nevznikne.. Najma, ked SL autobusy maju po Vajnorskej aj dalsie zastavky + nastup do E v priemyselnej zony v smere do centra je minimalny..
Velmi, velmi, velmi nestastne riesenie je, ze L3/8 meni oznacenie az na Kamennom/SNP a nie uz na Postovej/Marianskej. Toto este bude zdrojom konfliktov, nedorozumeni a nasrdenych gastanov... preco to nespravili ako pri uzlikovej 16ke??
Električky síce pôjdu rovnomerne, to však neznamená, že budú aj rovnomerne vyťažené. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk