Je to mozne, ze by to zvladol, az taky odbornik nie som. Kazdopadne je otazne:
a) ci by mali zaujem (na zeleznici sa im nechcelo ist konkurovat dotovanej linke aj ked sami dotaciu nechceli; na druhej strane dnes uz pripustaju, ze spustia Praha - Brno proti dotovanym CD)
b) aky benefit by ponukli proti Slovak Linesu aby ziskali zakaznikov
Pokial ide o licenciu - nevyjadruju sa k jej udeleniu vsetky kraje cez ktore linka prechadza?
81-71 není vůz á la Ečs, trupíku? Všechno je to jen sovětská obšlehnutina vozů Brill newyorského mera, vylepšená o sovětské zlepšováky typu vodivá svorkovnice.
No neviem, pozbierať smeti, pozametať, vymopovať a vyčistiť madlá a to všetko do 10 minút v kĺbovom vozidle.... to minimálne 2ja ľudia na voz budú potrebný... to mi vychádza v takej Petržalke na min. 4-6 upratovačov na nočnej zmene.
Myslím, že aj špičkovú nedotovanú by zvládol. BTW, licencia nie je predsa problém. Stačí si zažiadať o prímestskú linku v TTSK (linka TT-BA), kde z TT pôjde hoc len jeden spoj a zvyšok z PK. Prípadne o diaľkovú s obdobnou prevádzkoua to už v ktoromkoľvek kraji .
Aj mne sa marí ten rok 1996. Len pre doplnenie, v sedle jazdila len tá jedna súprava, navyše len trojvozňová a aj to obsadená viac menej len sediacimi. Interval vychádzal z toho, ako sa stíhala obracať, len škoda že sme aj v špičke nezbehli do tej stanice. Pre dokreslenie obrazu efektivity prevádzky treba prirátať aj počty zamestnancov, keď na jedného rušňovodiča pripadá v každej stanici okrem pokladníčky bola aj dozorkyňa eskalátorov a výpravkyňa. ?
A túto linku (vedúcu zo sídliska) sa pred železničnou stanicou (ak to teda už nepredĺžili až do centra) napája električková linka s celodenným 2-3 minútovým intervalom.
a dnes by bola celá trať už uzavretá, lebo by sa pri (ne)údržbe rozpadávala - viď "dočasne" postavená trať z Radlinského na HlSt, tieťž bola stavaná v 1980's...
ale bobánci, Pro Bratislavu nebyly rezerovavné žádné vozy alá ečs, tam měly jezdit stejné vozy jako v Praze 81-71.
Jak by dopadla stavba této akce, pokud by pokračovala po listopadovém puči? Jednoduše. Postavil by se 1 úsek metra, tenby donutil vedení postavit druhý na hlavní stanici a pak by se asi ´výstavba zastavila, ale aspoň by byla v provozu jedna ucelená trasa. O tom, že by se dál nestavělo je všem jasné.
taka otazka, myslite, ze by sa SA oplatilo niekde prevadzkovat nedotovanu regionalnu autobusovu dopravu? napriklad medzi PK a BA? autobusy tak chodi dost naplnene, podla mna, by boli v zisku ak by sa do toho pustili, ale to je len taka uvaha, prajem im vela stastia s vlakmi
Tak zlte autobusy velmi pochybujem, SA podla mna nema zaujem o busovu regiodopravu... v idealnom pripade bude o par rokov BID rozsirena na cely Zitny ostrov
Ajajáj, pekný ťah: pred ASMN. ?
Z Dun. Stredy pravdepodobne pomaly prejde dosť ludí na vlak, kedže AS a ŽST sú dosť blízko od seba. Pravdepodobne o pár rokov na Žitnom ostrove budú jazdiť húfy žltých autobusov práve k staniciam.
aj ked trochu ma sklamal interval, ja by som dal 23 min. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
a) ci by mali zaujem (na zeleznici sa im nechcelo ist konkurovat dotovanej linke aj ked sami dotaciu nechceli; na druhej strane dnes uz pripustaju, ze spustia Praha - Brno proti dotovanym CD)
b) aky benefit by ponukli proti Slovak Linesu aby ziskali zakaznikov
Pokial ide o licenciu - nevyjadruju sa k jej udeleniu vsetky kraje cez ktore linka prechadza?