1. u niekolkych zo sucasnych min 70 autobusovych liniek by sa urcite nasiel priestor na redukciu v prospech navrhovanych liniek
2. -//-, teda su
3. nepochybne, t=s/v alebo tak nejak
4. dakujem za zhodu
Takze rychle spojenie medzi dvoma najvacsimi mestskymi catami a centrom mesta je podla teba vhodne pre minimum ludi?
Potom je otazka naco mame dopravnu komisiu, ked si mesto ako objednavatel nedokaze "dupnut" a este k tomu ani v pripade ze ma nieco prikazat VLASTNEJ firme..
1. mesto nema pomaly ani "love" na beznu premavku, nie to ešte na nové plnohodnotné expresné linky
2. nie su vozidla !!!
3. argument ti berem
4.ano je to lacnejsie riesenie,ale pri mesacnej elektricenke 25 €, listku za 70-90 centov a pri dotacii cca 52 melonov € z rozpoctu mesta nič nové co sa tyka expresnych liniek nečakaj.
Pytam sa este raz. Si ochotny priplatiť si mesačne dajme tomu 10 € k električenke ? Len preto aby boli 2 nové linky, vhodné pre minimum ludi, co si navrhol ?
Ak myslis, ze by to malo byt financne narocne, nemyslim si to, pretoze:
1) Su to len 2 linky
2) Usetri sa energia mensim poctom zastaveni a zrychleni
3) Rychlejsie linky si vyzaduju mensi pocet vozidiel
4) Lacnejsie riesenie ako stavat metro
Navrhol by som tieto linky s tymito konkretnymi zastavkami:
Linka 1: Hlavna stanica, SAV, Zochova, ZST Petrzalka, Technopol, Ekonomicka univerzita, Pristavny most, Drienova, Trnavska, Avion, Letisko
Linka 2: (Dubravka) Pri krizi, Alexyho, Damborskeho, Patronka, Predstanicne/SAV, Racko, Trnavske m., Drienova, Gagarinova, Cintorin R., Toryska, ZST Podunajske Biskupice
zaujímalo by ma kto konkrétne v DPB vymýšla nové linky? rád by som mu poslal nejaký mail, alebo radšej poslať Uhlerovi? lebo naozaj rád by som sa sťažoval, ale chcel by som aby to išlo niekomu naozaj kompetentnému, aj keď asi to hodí do koša, lebo L x13 je zase blbosť
Prestup na Kollarku je trochu pohodlnejsi, najma pokial ides s velkou taskou, ktora nema kolecka Urcite by som ho odporucal turistovi viac ako na Hodzku. Ak sa teda neponahla.
"Informácia k linke č.37 do Marianky
Po zistení aktuálneho stavu informujeme, že Dopravný podnik mesta Bratislavy v lehote podal žiadosť o vydanie licencie na dopravu do Marianky na Bratislavský samosprávny kraj. Momentálne je vydanie licencie v stave riešenia na BSK, čo vyžaduje istý procesný čas, o ktorý sa spustenie linky č.37 posúva. Akonáhle budú známe ďalšie skutočnosti, termíny, budeme o nich informovať. "
Velmi pekne to popisuje planovane riesenie tej trate. So Slovanmi sa stale rata, prekvapilo ma ze ma byt aj podzemna spojka na ZST NM.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
miso256
2. -//-, teda su
3. nepochybne, t=s/v alebo tak nejak
4. dakujem za zhodu
Takze rychle spojenie medzi dvoma najvacsimi mestskymi catami a centrom mesta je podla teba vhodne pre minimum ludi?
?