mal by som otázočku pre historikov (vychádzam z histórie na imhd z roku 1988), vopred ďakujem za odpovede, ak niekto vie 
kde bola zastávka VD Druna pre L25? bol to pôvodný názov zastávky Stará Ivanská?
kde bola zast. Prievozská pre 55 a 58? lebo to vyzerá tak, že na Prievozskej boli všetky tri Tbus zastávky Miletičova...
nepamätá si niekto, či po sprejazdnení nadjazdu z Petržalky cez súčasnú Einsteinovu na most ČA v 1989 bola zriadená (dnešná) zastávka Farského? a či sa tak aj volala alebo mala iný názov?
?

kde bola zastávka VD Druna pre L25? bol to pôvodný názov zastávky Stará Ivanská?
kde bola zast. Prievozská pre 55 a 58? lebo to vyzerá tak, že na Prievozskej boli všetky tri Tbus zastávky Miletičova...
nepamätá si niekto, či po sprejazdnení nadjazdu z Petržalky cez súčasnú Einsteinovu na most ČA v 1989 bola zriadená (dnešná) zastávka Farského? a či sa tak aj volala alebo mala iný názov?
?
pressburger
ale k veci: Prečo majú tvoje expresné linky zastavovať na Drieňovej? Veď to je zastávka na znamenie, na ktorej stojí len L66 a L74, nestojí tam ani neexpresná L98.
Ďalej tvoja "L1" - Prečo stojí na SAV a nie na Hodžovom nám? To je predsa bližšie k centru mesta; prečo nestojí podľa tvojho návrhu napr. na Bajkalskej? Myslím, že sú dôležitejšie zastávky ako Drieňová.
K "L2" - zase tvoja linka stojí na Drieňovej - kade chodí minimum ľudí, ale zastávky ako Zimný štadión alebo Bajkalská sú o5 vynechané.
Takže čo ja na to? Takéto trasy som si nevymýšľal ani keď som mal 10 rokov. Ale buď rád, lebo ľudia na tvojej úrovni robia aj v DPB a navrhli trasy liniek 82 či X13, takže kariéru urobiš, neboj