Budova PKO vyzerá zvonak otrasne, pretože je x rokov zanedbávaná. Inak je to krásna budova epochy socrealizmu.
Ty si tiež Bratislavčan druhej generácie?
No co sa tyka tych dveri tak ver tomu ze 20sekund to vobec nie je a nakolko travim cas 40min v eline tak je to asi tri krat ked som v nej co caka na semaforoch a je tam aj minutu ver tomu ze ked fuka tak to nieje bochvieco v tej elektricke...
Hádam existuje pluralita názorov a samozrejme, Tvoje a ani Valcove mylné osobné domnienky komentovať radšej nebudem. Na mne PKO nestojí a nepadá. Vtedajší kompetentní už o jeho osude rozhodli a dnes sú všetky podporné hlasy skôr výkrikom do tmy. Nič to však nemení na fakte, že predaj bol nesprávny.
Najlepsie riesenie by bolo, keby sa PKO zburalo a mesto by postavilo vlastnu, modernu, pre kulturu urcenu budovu - ale zeby sa tak stalo ... Lebo PKO z vonka je otrasna budova a kebyze idem ako cudzinec okolo nej poviem si, ze tam snad byvaju bezdaci.
Podľa mňa tiež predpokladá zle, to však nemení nič na tom, že to, že Pitchov otec tam odmoderoval pár akcií, nie je smeroplatná skúsenosť pre zachovanie/likvidáciu PKO.
Mne vôbec o žiadne spomienky nejde, ja som v PKO zaži lakurát tenečnú, nejaké tie koncerty Katapultu, Žlutého psa a pár ročníkov Blues na Dunaji a BJD.
Chceš porovnávať architektonickú hodnotu PKO a kúpeľov Centrál? Vieš, ako je dispozične nevhodne riešený františkánsky kostol alebo Dóm sv. Martina?
Načo vojakovi kášňa? Guľu sundať, kášňu rozburovať a stromy popíliť !
Tak isto existuje mnoho ľudí, ktorý si daný priestor chvália. BTW, predpokladám, že ani jedného z nich nepoznáš osobne, len si čítal nejaké JeTiho PR články.
Úplne jasne znie otázka - zachovať PKO kvôli tomu, že si tam čosi prežil, alebo kvôli tomu, že je to dispozične dnešným potrebám úplne nevyhovujúca budova? Čudujem sa, že niekto nenamietal proti búraniu Kúpeľov Centrál, veď aj tam sa niekto zo desať ráz vykúpal.
V električke by to šlo a stačilo. V autobusoch to väčšinou nejde, pri ctelise to nejde z dôvodu čo popísal 810zssk, pri tedome je to tak nastavené že keď si niekto otvorí dvere cez dopyt, a vodič ich potom zavrie, ale má aktivovaný dopyt aj naďalej, pokiaľ stojí bez pohnutia na tom istom mieste, druhý krát sa tie dvere už neotvoria (jedine že ich otvorí tlačidlom, ale nie cez dopyt).
Iná vec je, ak ide vodič s náskokom. Vodič zavrie dvere a čaká na zastávke. Ale v palubnom počítači už naskočí ďalšia zastávka a predčasný odchod zo zastávky. Teda pokiaľ sa potom u vedúceho vyhodnocuje iba paramter jazdy oproti CP, už tam vyskočí predčasný odchod. Až následne (môže byť na základe intervencie daného vodiča) sa pozrie paramter rýchlosti a tam je vidno že vodič sa z danej zastávky nepohol skôr než mal. Alebo môže vodič tesne pred odchodom otvoriť tie dvere ešte raz a potom by to malo byť ok.
Obvykle sa takýchto reakcií zdržiavam, xenofóbny nie som, manželku mám z Prešova ale tentokrát musím: Jeden privandrovalec z východu pripravil Bratislavu o polovicu historického centra, druhý sa rozplýva nad búraním PKO. Pakuj si búrať Čierneho Havrana.
Citelisy to uz nemaju, lebo nejaky expert si zmyslel ze treba fotobunku odpojit. Pritom pri CapaCity sa presne dokazalo to co som uz dlho tvrdil, ze ludia si casom zvyknu.
nestačilo by zavrieť a mať aktivovaný dopyt? ako sa mi včera stalo v JeTiho buse, keď sme stáli na červenej na zastávke. ľudia nastúpili, zavrel dvere a nechal dopyt...
Vo Viedni (a nielen tam) to majú dobre vymyslené. Automatické zatváranie dverí po určitom čase s možnosťou opätovného otvorenia pomocou dopytu... U nás to neviem či náhodou nemajú Capacity, niektoré Citelisy a tuším to majú aj Abuss Many... Ale električky to nemajú kde by sa to zišlo...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider