Reakcia na: Riko #17186:
No to hej, ale rad by som sa nim opat previezol - ako historicakom
a starý ľudia ho museli tiež milovať keď mal asi 25 cm vysoké schody
[Som zvedavy ako na to zareaguju zastancovia karos)
Jednoducho mas svoju ideologiu o Karosach a odmietas si priznat technicke fakty. A co sa tyka zvrhlosti konstrukcie - to uvidi kazdy strojar, len co sa pozrie na rozobrate vozidlo, takze tu alibisticky neobhahuj to, preco mas Karosu tak rad.
Ale inak je to uplne zvrateny kus srotu, ktory bol davno prekonany. To, ako to dopadlo napr. s Ikarusom je sposobene (bohuzial) kapitalistickou politikou nadnarodnych spolocnosti. Im nejde o to predat ti super vec - im ide o to, aby z teba vytiahli peniaze.
Karosa je jediny autobus, kde je pukanie ramu normalne a predpoveda ho vyrobca - vid. kniha "Autobusy Karosa 730 v provozu a udrzbe", kde je pisane, ze ram sa ma po 800km (na fungl novom voze!!!!) skontrolovat a pukliny vyvarit. Potom sa kontroluje v intervaloch tusim 4000km.
Riko
mne sa Solaris tiež tak javí, ako najvhodnejší do BA