Ahojme vsetci po tyzdni 
Ad:Turbo/Karosa/kabina
Mam maly postreh z vikendoveho "vyjazdu do terenu".
Jedna sa o kratke draciky konkretne. Hovorila som vcera s kolegom, jazdiacim kratkeho dracika a potvrdzuje sa mi hypoteza-je obrovsky rozdiel medzi kratkym a klbovym dracikom. Klbovym sa aspon trosku podarilo "zachovat" pracovisko vodica na znesitelnej urovni v letnych horucavach-vo vacsine kratkych je v tychto teplach v kabine neznesitelne-fuci tam horuci vzduch, kabina-ako aj zadna cast busu nad motorovym priestorom-je prehriata a vodic ma co robit, aby nekolaboval-ako sa to minule takmer komusi v kratkom draciku stalo

Ad:Turbo/Karosa/kabina
Mam maly postreh z vikendoveho "vyjazdu do terenu".
Jedna sa o kratke draciky konkretne. Hovorila som vcera s kolegom, jazdiacim kratkeho dracika a potvrdzuje sa mi hypoteza-je obrovsky rozdiel medzi kratkym a klbovym dracikom. Klbovym sa aspon trosku podarilo "zachovat" pracovisko vodica na znesitelnej urovni v letnych horucavach-vo vacsine kratkych je v tychto teplach v kabine neznesitelne-fuci tam horuci vzduch, kabina-ako aj zadna cast busu nad motorovym priestorom-je prehriata a vodic ma co robit, aby nekolaboval-ako sa to minule takmer komusi v kratkom draciku stalo

Vladimír
Myslím, že ak by jednoltivé DP mali dostatok peňazí, Karosu by nekupovali. Žiaľ je jediná na trhu, ktorá oproti dodávkam do roku 1992 (v tomto roku sa prerušila väčšia obnova slovenského autobusového parku) ponúka zmenu - zmenu k lepšiemu a za rozumnú cenu. Myslím, že ak by som sa spýtal v nejakom DP, či SAD, tak určite by chňapli po Mercedese, ale financie ich, žiaľ, nepustia.
Úspech Karosy totiž spočíva v biede jednotlivých dopravcov (!), pretože kto na to má, tak si vyberie niečo iné. Ale žiaľ, zatiaľ nevyzerá, že by Karose zmrákalo na horšie časy. Pre väčšinu dopravcov ešte dlho bude jediným dostupným autobusom.
I keď prvé lastovičky šťastných zajtrajškov sú už tu. Pozorujem, že niektoré SAD-ky, ba dokonca súkromníci už dnes kúpia Mercedes, aby prilákali nových zákazníkov.