Vo Viedni je plno križovatiek z betónu. Netvoria sa im rolety.
Uvedomil si svoju chybu a zrejme sa aj bál, že ho natrem. Neurobil som to veď aj na čo. Zrejme pustil vetráky, lebo keď sme o pár minút nastúpili, tak nebolo nič cítiť. (Bol to Ik412) 

Som však zvedavý v akej miere to bude. Či hned 50:50, alebo tam bude ešte prechodné obdobie napr. 70štátu a 30obciam.
. Z Agory "T12" nic dobre nevzide.
Turbo
Dovol mi jednu otazku. Aku mas skolu? Je to technicke zameranie - strojar? Ja som strojar a mozem zodpovedne prehlasit, ze Karosa trpi radou nedostatkou prave na urovnikonstrukcie. A pri tych vozoch, co boli dodavane do BA aj technologicky. Totiz mal by si poznat zakladny problem strojarstva vseobecne. Mas dvoch ludi - konstruktera a technologa. Konstrukter nieco navrhne (skonstruuje) a technolog podla tych vykresov musi danu vec vyrobit. A vsade plati pravidlo, ze konstrukter a technolog sa hadaju. Totiz konstrukter tvrdi "to musi byt tak, a preto, lebo to a to a to..." a technolog mu povie "to sa takto neda vyrobit, je to nakladne, a preco to nie je takto a tak a tak...". Ale v pripade Karosy B 9xx mam pocit, ze sa tito dvaja vobec nepohadali, konstrukter nieco navrhol (zvrhlost) a technolog si povedal: Nebudem sa s nim hadat, namocim to do kataforezy a ked sa to rozpadne, tak to nie je moja vina, ja som si svoju pracu splnil. Uznavam, ze Karosa ma naozaj moderne vyrobne postupy - z technologickeho hladiska, ale konstrukcia je naozaj prinajmensom "velmi divna", ak nie priamo zvratena, ako napr. pri B 961.