Reakcia na: J #17048:
Samozrejme, ja nechcem ťahať trolejbus do Čunova (i keď ten Lamač až zase taká somarina nie je). Popri E a T bude musieť vždy byť určitý podiel A dopravy. Možno som v tomto krátkozraký, ale zatiaľ nejakú akútnu príčinu pre hromadné prestavby autobusov na pohon CNG nevidím.A čo sa týka bratislavskej špecialitky - originálne autobusy inde nevídanej značky "Vrakosa", už sa mi na ne pomaly zbiehajú slinky. Asi o 2 až 3 týždne sa chystám na výlet do Bratislavy. Pobudnem tam asi tri dni, takže dúfam, že sa mi podarí nejakou Vrakosou sa odviesť. Veľmi sa na to teším.
Okrem toho sa verím, že:
- opäť vybláznim na mojej obľúbenej trati cez tunel
- pozriem si tú nešťastnú preložku trate pri vyústení z tunela na nábrežie (v BA som nebol 2 roky, ešte som ju nevidel)
- skúsim niekde vypátrať Ik412 a previesť sa ním
- uvidím, kam všade sa dá vypraviť Sor (pri mojej poslednej návšteve jazdili len na L41)
- prejdem posledné úseky siete MHD, kde som nešiel a teda budem mať prejdenú komplet celú sieť MHD v BA
- iné zábavky

genius
s tou fuziou je to pravda, ale zase trosku mystifikujes. podla toho co ja viem, tak zatial iba jediny krat sa im podarilo vyrobit o nieco viac energie, ako bola spotreba. k cielu mame este najmenej 20 rokov (bohuzial).
vodik: ano je to skvela technologia, aj palivove clanky su realna a overena vec. lenze vodik musis z vody vyrabat elektrlyzou (budiz potrebujes elektrarne) a navyse z "horenia" vodika v clanku nikdy neziskas viac energie nez do elektrolyzy vlozis (inak by si mal perpetuum mobile). ale v podstate by potom bola cela doprava na elektrinu (cast priamo a cast nepriamo cez vodik) a to jemyslim ten idealny stav, ku ktoremu by sme mali dospiet.