Ja len dúfam, že DPB počká do vypršani rámcovky a zvyšných 20 SORiek prepadne rovnako ako 10.5 a už žiadny iný SOR do BA nedojde, iba ak tak na skúšky. Hlavne dúfam, že sa nášmu mestu poriadne veľkým oblúkom vyhne tender na ten komický elektrobus. V tom by som tak maximálne vozil truhly s mŕtvolami, ale prv by som vytrhal sedačky. Keď sme už pri tých sedačkách, tak by mohol DPB demontovať tie 4 sedačky oproti 4. dverám v SOR a tie tri sklopné, ktoré iba uberajú z miesta na státie, ktoré ho je v SOR beztak málo.
To je výhovorka. Keď je Solaris schopný do svojich trolejbusov namontovať klimatizáciu pre cestujúcich do salónu, prečo by to v 25Tr nebolo možné? Nikdy som netvrdil, že 25Tr je nejaký technický zázrak, ale hádam nemožnosť nainštalovania klimatizácie by si Škodovka nepripustila.
Mimochodom, v Belehrade idú v najbližšom období inštalovať 150 klimatizačných jednotiek do autobusov rôzneho veku. Dokonca ulicami premáva aj nová klimatizovaná električka CAF a počas leta príde ďalší kus. V Bratislave sa dejú len jánošikovské klimatizačné kšefty, kedy namiesto klimatizácie do vozidiel sa nainštaluje turbofén a klimatizáciu dostane len 38% nových kĺbových SORov a ešte si hovorca dovolí tvrdiť, že zhruba polovica autobusov ju má. Hanba, výsmech zákazníkom! Slovensko sa od Avarského kaganátu dopredu snáď ani nepohlo.
To je uz druha vec. Ci sa da namontovat klima. No tak pridaju soraci nejake bambusove vyhonky do ramu a klimu daju dakde nad 1. napravu , vo vlecke neviem - spravia dalsia podestu a daju dakde k 3. naprave. Vsak SOR je supertruper vyrobca abusov, ktory sa prisposobi. Ono aj TEDOMY C12 G maju klimu pre sofera umiestnenu az nad 2.dvermi na streche, t.j. je to asi jedno, kde ju umiestnis, len ci to ten SORacky kvalitny ram vydrzi - dalsiu zataz.
mali by si s s tou L29 spraviť poriadok konečne. Interval 15/30/20//30 pre Devín myslím, že stačí a na víkendy počas sezóny by mohla jazdiť nejaká posila v úseku Nový most - Hrad Devín s číslom 128.
Potesia aj NP klimat. trofle. Tam si myslim, ze DPB by mal kupit iba trofle s klimou ( hoc viem ze klima v Skoda 30,31 Tr SOR je na houby ), pretoze za elektriku sa plati vraj pausalne - t.j. je asi jedno kolko tbus " zožere šťavy" ci je zapnuta klima alebo nie.
Ak ma pamat neklame. TT trat na Hrobonku je financovana najmy cez EU fondy. Nedala by si podobnym sposobom financovat aj nova vozovna pre šaliny/abusy za Dubravkou ???
mozes snivat o posilnenej 28ke. Isiel som par krat 29kou cez vikend a vytazenost bola miziva. Osobne som zastancom ponechania 29ky cez vikend aspon so solo vozidlami, klbak tam bol prepych, no skor chcel asi DPB usetrit dalsie vzkm, preto ju definitivne zrusil.
Belfi je v prvomrade krizovy manazer. Do TA3 nastúpil doslova par dni pred bankrotom a vytiahol tu televíziu zo sraciek. To, ze jeho meno media takto spaja nic nehovori o jeho schopnostiach.
http://ekonomika.sme.sk/c/5947364/zeleznice-prestanu-dotovat-cestovne-v-ic-vlakoch.html
Samozrejme defacto budu dotovane statom, ale de iure nie. Uctovne zrejme tych 30% nakladov na IC pojde do straty spolocnosti, ktoru nakoniec uhradi stat. Resp. bude uhradena z vynosov za vykony vo verejnom zaujme, kedze stat sa zaviazal platit za to, co si objednal.
Neviem, ci je to zase nejake ogabanie pravidiel EU skrz liberalizaciu zeleznicneho trhu. Moc tomu nerozumiem, ale hadam sa vdaka tomu uz nebudu musiet rusit dalsie regionalky.
Ahoj viete mi prosim poradit nejaky link na nejakeho dopravcu v rime? konkretne potrebujem medzimestku dopravu a este konkretnejsie potrebujem sa dostat z rima do pescary
Dik moc
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec