tak mali dodať vlastný vzhľad aj predku a nie, že predok vyzerá moderne a zvyšok archaicky, pôsobí to ako päsť na oko. Keď už tak mohli sa pohrať so vzhľadom dnes už nepremávajúcich motorákov 850 a 851 a mohli ich "čumáku" dať elegantnejší vzhľad a dať to na 861. A tiež som zvedavý na tie 4 schody vo vnútri, či aspoň niesú také vysoké. Tiež trkvasi nevedeli spraviť o 1-2 schody menej?!
inak je zaujímavé, že na trati 160 jazdia trebars 813, či 810/811 s prívešákmi na niektorých osobákoch a to je kapacita nižšia ako budem mať 861, na trati 172 a 173 teda chcem vidieť ako sa to zaplní, keď sa hovorí, že od Brezna po Margecany často stačí iba 810 sólo... alebo či to dajú na trať ZA-Rajec, či CA-Makov alebo na Oravskú lokálku. 757 si dáva robiť ZSSK a 756 Cargo, tak je?
ou obchodne a ou zeleznicne, ze budu na znamenie je zbytocne, este ani raz sa mi asi nestalo, ze by tam 65 nemusela zastavit vzdy niekto nastupuje a vystupuje aj skoro rano aj vecer. a takisto osloboditelska, ktora je na znamenie sami este nestalo, ze by tam 65 nestala. a vsetky zastavky na znamenie je blbost, lebo su zastavky na ktorych vzdy musi autobus zastavit a tiez by vznikali velke diery v chronometrazi
Inak vsimnite si, ze nocak ma stat 1,60 EUR - cize menej ako dvojnasobok 60 minutoveho. Tipujem vsak ze nocny listok bude dalej v predaji len v automatoch a DPB, to bude zas radost to zhanat. Preco to vlastne nezrusili?
EÚ prefinancuje len jasne stanovený projekt. Pri 671, 951+051 a 861 sa presne napísali trate, kde to bude jazdiť aj km prebehy (ktoré zatiaľ pri súčasnom gvd nie je možné naplniť), reálne je to pri celodenných taktoch.
Ak sa bude kupovať ďalších 33 kusov 861, bude to isté treba urobiť. V podstate nebude treba potom 811, 750,754,757 a možno ani 812. (Súčasné km prebehy pri týchto radoch sú aj 100 a menej km na deň) ?
ešte by ma zaujímalo, že či to vôbec bude mať kde jazdiť... by sa žiadalo aby už pre ďalší GVD bolo jasne stanovené kde sa vlaky posilnia na úkor autobusov a kde autobusy na úkor vlakov.
v Budapesti su vsetky zastavky na znamenie (akurat tam pri nastupe netreba zamavat, iba pri vystupe stlacit prislusne tlacidlo) a dlhe roky to funguje bez problemov.
Navyše, keď už bola reč o ŽOS, boli Bdteer na testovaní v Rakúsku na trati Marchegg - Viedeň a Rakúšania si dostupnosť elektrických zástrčiek, stolíkov a košov v salóne vozidla pochvaľovali a citili sa tam lepšie, ako v typických Shuttloch. Dokonca Bdteer má aj klimatizáciu na rozdiel od Shuttla.
Ty si uplny jajo a pajo? Si myslíš, že to len tak vyrábajú? Súťaž bola pred viac ako dvomi rokmi. Prihlásili sa len ŽOS Vrútky.
A onedlho bude ďalšia súťaž na Ďalších 33 trojdielnych motorových jednotiek. Tak choď orodovať do Siemensu, nech sa prihlásia s Desirom ML.
Obidva projekty šli z eurofondov.
tak som zvedavý, či by nás vyšlo drahšie 3-dielne Desiro alebo táto naša hračka. Keď beriem do úvahy, že naše ŽOSky nevedia ani normálne fungujúce vozne dodať, aj tak iba opravujú a renovujú staré šunky a ZSSK s nimi má iba problémy.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jadran