Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Nebolo by lepšie pri busoch a t-busoch spraviť všetky zastávky na znamenie? Osobne budem dávať znamenie radšej všade pri výstupe už... ?
Inak vsimnite si, ze nocak ma stat 1,60 EUR - cize menej ako dvojnasobok 60 minutoveho. Tipujem vsak ze nocny listok bude dalej v predaji len v automatoch a DPB, to bude zas radost to zhanat. Preco to vlastne nezrusili?
Reakcia na: no.ev.di. #168228:
EÚ prefinancuje len jasne stanovený projekt. Pri 671, 951+051 a 861 sa presne napísali trate, kde to bude jazdiť aj km prebehy (ktoré zatiaľ pri súčasnom gvd nie je možné naplniť), reálne je to pri celodenných taktoch.
Ak sa bude kupovať ďalších 33 kusov 861, bude to isté treba urobiť. V podstate nebude treba potom 811, 750,754,757 a možno ani 812. (Súčasné km prebehy pri týchto radoch sú aj 100 a menej km na deň) ?
Reakcia na: ufo #168224:
ešte by ma zaujímalo, že či to vôbec bude mať kde jazdiť... by sa žiadalo aby už pre ďalší GVD bolo jasne stanovené kde sa vlaky posilnia na úkor autobusov a kde autobusy na úkor vlakov.
Reakcia na: ufo #168224:
tá EÚ fakt keď financovať tak iba pejčoviny ?
Reakcia na: Peon #168185:
v Budapesti su vsetky zastavky na znamenie (akurat tam pri nastupe netreba zamavat, iba pri vystupe stlacit prislusne tlacidlo) a dlhe roky to funguje bez problemov.
Reakcia na: no.ev.di. #168213:
Navyše, keď už bola reč o ŽOS, boli Bdteer na testovaní v Rakúsku na trati Marchegg - Viedeň a Rakúšania si dostupnosť elektrických zástrčiek, stolíkov a košov v salóne vozidla pochvaľovali a citili sa tam lepšie, ako v typických Shuttloch. Dokonca Bdteer má aj klimatizáciu na rozdiel od Shuttla.
Reakcia na: no.ev.di. #168213:
Ty si uplny jajo a pajo? Si myslíš, že to len tak vyrábajú? Súťaž bola pred viac ako dvomi rokmi. Prihlásili sa len ŽOS Vrútky.
A onedlho bude ďalšia súťaž na Ďalších 33 trojdielnych motorových jednotiek. Tak choď orodovať do Siemensu, nech sa prihlásia s Desirom ML.
Obidva projekty šli z eurofondov.
Reakcia na: Solider #168221:
tak som zvedavý, či by nás vyšlo drahšie 3-dielne Desiro alebo táto naša hračka. Keď beriem do úvahy, že naše ŽOSky nevedia ani normálne fungujúce vozne dodať, aj tak iba opravujú a renovujú staré šunky a ZSSK s nimi má iba problémy.
Reakcia na: Ámos #168220:
o súťaži som nepočul, iba viem, že je prvý kus hotový. Ak je to už aj vysúťažené, tak zbohom. Ten interiér teda fakt stojí za "to".
Reakcia na: no.ev.di. #168210:
Hlavne kvôli úrovni korupcie v Bulharsku by som tej cene vôbec neveril ?
Reakcia na: no.ev.di. #168213:
jak nie je? ZOSka predsa sutaz na dodanie 861 vyhrala ako jedina prihlasena.
Reakcia na: S499.1023 #168217:
dvojdielne, naftové... načo by boli elektrické na trate ako 126,128 či 181? chcel by som vidieť, že či aj 3 dielne Desiro stojí toľko čo 861, t.j. 4,4mil €.
Reakcia na: Mike #168216:
Vsak to som aj napisal: "Kym nebude moct sluzit dopytove tlacidlo ako znamenie vodicovi tak..." 😉
Reakcia na: no.ev.di. #168210:
A aké? Dvojdielne, trojdielne, elektrické, naftové, s akou výbavou a akým servisom?
Reakcia na: 810zssk #168215:
Tak sa to upraví že znamenie= stačí ak vlčák stlačí dopyt... tak ako to je dnes v kĺb sorke, či 15TrM, kde sú odlišné tlačidlá pre dopyt a znamenie, ale cca 90%vodičov zastaví na zastávke na znamenie, aj ak vlčák stlačil IBA tlačidlo dopytu...
Reakcia na: AAA #168214:
Ja s tym problem nemam. Vacsina vlcakov hej, lebo je jednak debilne umiestnene, druhak vacsina si vobec nevsimne ze tam je a budu si mysliet ze staci dopyt 🙂
Reakcia na: 810zssk #168197:
A prečo má zlošuk problém špeciálne v električke stlačiť tlačidlo "znamenie vodičovi"?
Reakcia na: ufo #168212:
súťaž ešte nie je, ja hovorím o tom, že ak kúpi ZSSK 10ks tých drahých trapošín, tak si potom môže sťažovať na lampárni, že nemajú peniaze a nie redukovať spoje! ? peniaze na pejčoviny sa nájdu vždy a hlavne na Slovensku! Neviem ani ja prečo sa spojil so ŽOS, no možno vie, že takto môže predať to isté za väčší peniaz doplnené o mizerné prevedenie našej ŽOSky, ktorá zhrábne peniaz za výrobu niečoho na úrovni druhej polovice 80. rokov 20. stor ?
Reakcia na: no.ev.di. #168210:
A prečo sa Siemens neprihlásil do súťaže, ale paktuje s ŽOS Vrútky, ktoré sa jediné prihlásili?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.