Inak vsimnite si, ze nocak ma stat 1,60 EUR - cize menej ako dvojnasobok 60 minutoveho. Tipujem vsak ze nocny listok bude dalej v predaji len v automatoch a DPB, to bude zas radost to zhanat. Preco to vlastne nezrusili?
EÚ prefinancuje len jasne stanovený projekt. Pri 671, 951+051 a 861 sa presne napísali trate, kde to bude jazdiť aj km prebehy (ktoré zatiaľ pri súčasnom gvd nie je možné naplniť), reálne je to pri celodenných taktoch.
Ak sa bude kupovať ďalších 33 kusov 861, bude to isté treba urobiť. V podstate nebude treba potom 811, 750,754,757 a možno ani 812. (Súčasné km prebehy pri týchto radoch sú aj 100 a menej km na deň) ?
ešte by ma zaujímalo, že či to vôbec bude mať kde jazdiť... by sa žiadalo aby už pre ďalší GVD bolo jasne stanovené kde sa vlaky posilnia na úkor autobusov a kde autobusy na úkor vlakov.
v Budapesti su vsetky zastavky na znamenie (akurat tam pri nastupe netreba zamavat, iba pri vystupe stlacit prislusne tlacidlo) a dlhe roky to funguje bez problemov.
Navyše, keď už bola reč o ŽOS, boli Bdteer na testovaní v Rakúsku na trati Marchegg - Viedeň a Rakúšania si dostupnosť elektrických zástrčiek, stolíkov a košov v salóne vozidla pochvaľovali a citili sa tam lepšie, ako v typických Shuttloch. Dokonca Bdteer má aj klimatizáciu na rozdiel od Shuttla.
Ty si uplny jajo a pajo? Si myslíš, že to len tak vyrábajú? Súťaž bola pred viac ako dvomi rokmi. Prihlásili sa len ŽOS Vrútky.
A onedlho bude ďalšia súťaž na Ďalších 33 trojdielnych motorových jednotiek. Tak choď orodovať do Siemensu, nech sa prihlásia s Desirom ML.
Obidva projekty šli z eurofondov.
tak som zvedavý, či by nás vyšlo drahšie 3-dielne Desiro alebo táto naša hračka. Keď beriem do úvahy, že naše ŽOSky nevedia ani normálne fungujúce vozne dodať, aj tak iba opravujú a renovujú staré šunky a ZSSK s nimi má iba problémy.
dvojdielne, naftové... načo by boli elektrické na trate ako 126,128 či 181? chcel by som vidieť, že či aj 3 dielne Desiro stojí toľko čo 861, t.j. 4,4mil €.
Tak sa to upraví že znamenie= stačí ak vlčák stlačí dopyt... tak ako to je dnes v kĺb sorke, či 15TrM, kde sú odlišné tlačidlá pre dopyt a znamenie, ale cca 90%vodičov zastaví na zastávke na znamenie, aj ak vlčák stlačil IBA tlačidlo dopytu...
Ja s tym problem nemam. Vacsina vlcakov hej, lebo je jednak debilne umiestnene, druhak vacsina si vobec nevsimne ze tam je a budu si mysliet ze staci dopyt
súťaž ešte nie je, ja hovorím o tom, že ak kúpi ZSSK 10ks tých drahých trapošín, tak si potom môže sťažovať na lampárni, že nemajú peniaze a nie redukovať spoje! ? peniaze na pejčoviny sa nájdu vždy a hlavne na Slovensku! Neviem ani ja prečo sa spojil so ŽOS, no možno vie, že takto môže predať to isté za väčší peniaz doplnené o mizerné prevedenie našej ŽOSky, ktorá zhrábne peniaz za výrobu niečoho na úrovni druhej polovice 80. rokov 20. stor ?
A prečo sa Siemens neprihlásil do súťaže, ale paktuje s ŽOS Vrútky, ktoré sa jediné prihlásili?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.